Dieta ingerilor sau cum sa slabesti 10 kg in doua saptamani

Timp estimat de citire3 minute, 28 secunde

Probabil ca si pe tine te-a amuzat numele acestei diete, si pe buna dreptate. Care ar putea fi implicarea ingerilor in procesul de slabire? Adevarul este ca niciuna, insa in acest caz ingerii fac trimitere la spiritualitate, la credinta. Dieta ingerilor nu presupune consumul unor alimente bizare, ci al unora cat se poate de obisnuite, insa secretul dietei il reprezinta conectarea la fiinta spirituala care salasluieste in fiecare dintre noi si restabilirea echilibrului interior. Iar acest lucru se poate realiza prin impacarea cu sine si prin regasirea propriei persoane.

Afla in continuare ce presupune dieta ingerilor si ce comportamente trebuie adoptate in cadrul acestei diete.

Reguli de respectat in dieta ingerilor

Dieta ingerilor trebuie inceputa intr-o zi de duminica, zi de mare insemnatate pentru cei credinciosi. Inainte de a incepe sa mananci, va trebui sa ai un mic ritual, in timpul caruia sa te gandesti la lucruri pozitive, sa ierti greselile celorlalti si pe ale tale, sa multumesti pentru ceea ce ai si sa-ti propui sa duci o viata cumpatata pe toate planurile. De asemenea, miercurea si vinerea se vor consuma doar alimente de post.

Dieta ingerilor pe zile

Iata cum trebuie sa arate meniul specific acestei diete:

Ziua 1

Mic-dejun: un pahar cu apa imediat dupa ce te-ai trezit; dupa un sfert de ora poti bea un ceai sau o cafea neindulcite sau un iaurt; un fruct sau branza proaspata cu legume sau o mana de fructe oleaginoase crude

Pranz: o ciorba sau un gratar de peste cu o salata verde

Gustare: o banana

Cina: salata din cinci legume cu branza, cu una-doua felii de paine de casa

Ziua 2

Mic-dejun: un pahar cu apa imediat ce te-ai trezit; dupa un sfert de ora, un ceai sau o cafea neindulcite sau un iaurt

Pranz: gratar din carne de pasare si o salata sau doua oua fierte tare cu doi cartofi copti mici si cu o salata verde

Gustare: un iaurt sau un mar

Cina: o ciorba/supa, cu una-doua felii de paine de casa

Ziua 3

Mic-dejun: un pahar de apa la temperatura camerei cu lamaie, un ceai si o mana de fructe oleaginoase crude cu un fruct proaspat

Pranz: tocanita de carne de pui/vita cu una-doua felii de paine de casa si o cana de ceai verde

Gustare: un mar sau legume

Cina: mamaliga cu branza, smantana si ou fiert sau salata cu ou fiert si branza

Ziua 4 si ziua 6, acelasi meniu

Ziua a 4-a fiind o zi de miercuri, iar a 6-a o zi de vineri, se consuma doar alimente de post.

Mic-dejun: un pahar cu apa cu lamaie imediat ce te-ai trezit, legume proaspete cu verdeata si cu mieji de seminte cruzi, un ceai neindulcit sau indulcit cu miere

Pranz: o ciorba de legume cu una-doua felii paine de casa

Gustare: un fruct

Cina: o ciorba de legume sau orice alt preparat de post, cu conditia sa fie dietetic, si una-doua felii de paine de casa

Ziua 5

Mic-dejun: un pahar cu apa cu lamaie imediat ce te-ai trezit, un iaurt in care ai adaugat fulgi de ovaz si mieji de seminte cruzi, o cafea sau un ceai neindulcite sau indulcite cu miere

Pranz: peste gatit la abur sau pe gratar cu salata de legume; poti inlocui pestele cu fructe de mare

Gustare: un fruct proaspat sau o mana de fructe oleaginoase sau legume

Cina: mamaliga cu branza, smantana si ou fiert sau salata cu ou fiert si branza

Ziua 7

Mic-dejun: un pahar de apa la temperatura camerei cu lamaie, un ceai si o mana de fructe oleaginoase crude cu un fruct proaspat

Pranz: tocanita de carne de pui/vita cu una-doua felii de paine de casa sau carne de pui pe gratar cu salata verde

Gustare: o banana sau un iaurt cu zero grasimi

Cina: mamaliga cu branza, smantana si ou fiert sau salata cu ou fiert si branza

Odata ce ai ajuns in ziua a 7-a, reia dieta ingerilor pentru inca o saptamana. Pentru a obtine cele mai bune rezultate, nu uita sa bei suficienta apa si sa faci miscare cel putin 30 de minute zilnic. De asemenea, combate senzatia de foame care poate aparea cu ajutorul ceaiurilor.

Sursa: dietsindetails.com

Oana Anghel

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Un comentariu

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

  1. Cleo spune:

    A încercat cineva ??

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate