Cura de slabire cu ceai verde

Timp estimat de citire3 minute, 21 secunde

Cura de slabire cu ceai verde se numara printre cele mai eficiente diete, cu ajutorul careia poti scapa de 3 kg in doar o saptamana. Aceasta dieta permite diminuarea tesutului adipos si, totodata, detoxifierea organismului. Poate fi tinuta de persoanele care au o sanatate buna, fiind interzisa copiilor, femeilor insarcinate si celor aflati sub tratament medical.

Afla, din randurile care urmeaza, in ce consta cura de slabire cu ceai verde si care sunt avantajele acesteia.

Cura de slabire cu ceai verde: avantaje pentru sanatate

Pe langa faptul ca te ajuta sa scapi de kilogramele in plus, consumul de ceai verde are si alte avantaje: accelereaza metabolismul, previne depunerea grasimii la nivelul abdomenului, regleaza echilibrul organic, previne constipatia si respiratia urat mirositoare.

Cura de slabire cu ceai verde poate deveni oricand o cura de slabire cu ceai alb sau cu ceai de alge. Acesta din urma este ideal pentru combaterea retentiei de apa, intrucat algele au proprietatea de a absorbi de 100 de ori greutatea lor in apa. Cat despre ceaiul alb, gratie ingredientelor active pe care le contine, acesta are capacitatea de a inhiba apetitul.

Un studiu realizat de cercetatorii americani arata ca ceaiul verde incetineste procesul prin care adipocitele formeaza depozite de grasime si accelereaza metabolismul astfel incat grasimile deja acumulate sunt topite cate putin in fiecare zi.

Cura cu ceai verde: meniul zilnic

Zilnic, se beau patru-cinci cani de ceai verde, pe care il vei prepara in felul urmator: toarna apa fierbinte peste un pliculet de ceai si lasa la infuzat 4-5 minute. Consuma ceaiul fara a scoate pliculetul din cana. Pliculetul de ceai verde poate fi reutilizat inca o data sau chiar de doua ori.

In cadrul acestei diete, in fiecare dimineata, cu jumatate de ora inainte de micul-dejun, se bea o cana de ceai verde, in afara celei care se va bea la micul-dejun.

Luni

Mic-dejun: o cana de ceai verde, un mar

Pranz: un ou fiert, 70 g branza proaspata cu 0% grasime, o rosie, o felie de paine integrala

Gustare: o cana de ceai verde, o felie de paine integrala, 2 felii de branza 0% grasimi

Cina: o farfurie de supa, peste la gratar, salata verde cu morcovi, o cana de ceai verde

Marti

Mic-dejun: o cana ceai verde, o felie paine integrala, 70 g branza proaspata cu 0% grasime

Pranz: o cana de ceai verde, salata cu ton sau macrou, o rosie, un mar

Gustare: o cana de ceai verde, un iaurt degresat cu o lingurita de cereale fara zahar

Cina: o bucata medie de friptura de vita fara grasime cu morcovi fierti, salata verde, o cana de ceai verde

Miercuri

Mic-dejun: o cana de ceai verde, un grepfrut

Pranz: o cana de ceai verde, omleta cu spanac, o rosie, un mar

Gustare: o cana de ceai verde, 3 biscuiti cu cereale, branza proaspata cu 0% grasime

Cina: o cana de ceai verde, 2 hamburgeri dietetici, salata verde cu telina si morcovi

Joi

Micul-dejun: o cana de ceai verde, o felie de paine integrala, 40 g branza proaspata 0% grasime

Pranz: o cana ceai verde, o pulpa de pui fara piele la gratar, salata verde cu rosii, un mar

Gustare: o cana de ceai verde, un fruct

Cina: un bol de supa, carne de vita la gratar cu legume, o cana de ceai verde

Vineri

Micul-dejun: o cana de ceai verde, un iaurt cu germeni de grau si ovaz

Pranz: o supa, peste slab la gratar, salata mixta cu legume proaspete, 2 biscuiti cu cereale, o cana de ceai verde

Gustare: o cana de ceai verde, salata de fructe (fara banane)

Cina: o cana de ceai verde, 2 chiftele de soia cu salata verde si morcovi

Sambata si duminica iti poti crea propriul meniu de dieta pornind de la meniurile din zilele anterioare. Adauga fructe si legume si, bineinteles, nu uita de ceaiul verde. In aceste zile, bea mai multa apa decat de obicei pentru a elimina mai repede toxinele din organism. Cura cu ceai verde este mult mai eficienta daca este insotita de un program de exercitii fizice si de odihna.

Sursa: regimedestar.com

Oana Anghel

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate