Clătite sănătoase

Timp estimat de citire1 minut, 29 secunde

Se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și mai toți specialiștii ne recomandă să nu o sărim și să ne hrănim consistent. Aceste clătite (pancakes) sunt gata într-un timp scurt și nici nu necesită multe ingrediente. Nu mai menționăm că îți începi ziua plin de energie!

Ingrediente

  • 120 g făină de migdale
  • 4 ouă
  • 1 banană
  • Esență de migdale
  • Ulei de cocos
  • Praf de copt

Mod de preparare

Se adaugă ingredientele într-un blender și se amestecă până când compoziția devine ca o pastă. Într-o tigaie de clătite se pune puțin ulei de cocos și se toarnă din compoziție (ca un cerc cu diametrul de 10-15 cm) și cu o grosime de 1 cm. Se întorc clătitele în momentul în care observăm că apar mici bule pe suprafața lor.

Diferența între clătitele clasice si acestea este aceea că nu vom pune compoziție pe toată suprafața tigăii, iar grosimea clătitelor este mai mare.

Beneficii

Oul este o excelentă sursă de proteine, alături de vitamina B2, dar și alte minerale, precum zincul, fierul și cuprul. Este un aliment hrănitor care nu îngrașă. Este indicat în diete pentru că conține foarte puține glucide. Consumat dimineața, oul ajută la reducerea indicelui de masă corporală. Ouăle sunt bogate în nutrienți importanți organismului (magneziu, fier, fosfor, potasiu, zinc, cupru, vitamina A, B1, B2, B5, E). Totodată ouăle sunt bogate în antioxidanți (seleniu) care ajută la reducerea inflamației. Folosite în alimentație regulat, acestea oferă  senzația de sațietate.

Migdalele au un conținut ridicat de fibre și de proteine, sunt o sursă importantă de fier și au puține calorii.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate