Antrenament distractiv si eficient in doi

Timp estimat de citire0 minute, 43 secunde

Pentru a face miscare si a te mentine in forma nu ai nevoie neaparat de multe resurse. Chiar si acasa sau in natura poti obtine rezultate foarte bune daca iti mentii motivatia si esti consecvent. Iar daca faci sport alaturi de partenerul de viata, cu atat mai bine. In doi e mai usor!

Mihaela si Cristi Ciobanu sunt un cuplu „super fit”. Ambii sunt antrenori de fitness si sportivi medaliati la Campionatele Nationale de Culturism si Fitness. Parteneri de viata, dar si de antrenament, Mihaela si Cristi ne arata cat de simplu si distractiv poate fi un antrenament in doi realizat doar cu greutatea proprie sau a partenerului.

1) Din pozitia stand fata in fata, tinandu-va de maini, coborati lent in genuflexiune, incercand sa mentineti spatele drept si privirea inainte. Reveniti in pozitie initială. Executati 3 seturi a cate 12-15 repetari. Exercitiul tonifica fesierii si coapsele.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu