5 pozitii de relaxare pe care sa le incerci acasa

Timp estimat de citire1 minut, 45 secunde

Cand spui „yoga” te gandesti la pozitii complicate, la ore intregi de meditatie si poate incantatii ciudate! Noi ne gandim la relaxare, asa ca va propunem 5 pozitii simple, de baza, care sa va ajute sa va deconectati psihic si sa va detensionati trupul dupa o zi obositoare la serviciu.

Pozitia muntelui

Intr-o tinuta lejera, cu talpile goale, asaza-te pe o salteluta in pozitie verticala, in picioare. Indreapta spatele, ridica bratele si tine palmele una spre cealalta. Ridica-te usor pe varfuri, ca o balerina, asta in timp ce tragi aer puternic in piept. Expira si revino la pozitia initiala, pe calcaie. Repeta miscare de atatea ori cat ai nevoie pana mintea ta se elibereaza total, iar trupul incepe sa se dezmorteasca.

Pozitia V intors

Asaza-te pe salteluta in genunchi si palme. Ridica usor posteriorul, intinde bratele, apoi indreapta picioarele, asta fara sa ridici calcaiele de pe sol. Corpul tau trebuie sa arate ca litera V inversata. Coatele trebuie sa se alinieze cu urechile. Mentine pozitia cat timp expiri si inspiri. Repeta procedura de 3 ori.

Pozitia razboinicului

Din pozitia ridicat, departeaza picioarele. Fandeaza piciorul drept in lateral pana formeaza un unghi de 90 de grade cu solul, iar piciorul stang intinde-l. Ridica bratele, cu palmele in jos, paralel cu solul. Intoarce capul in aceeasi directie cu piciorul indoit. Mentine tensiunea in picioare vreme de 10 secunde. Schimba. Repeta procesul de 5 ori si nu uita sa respiri si sa expiri controlat, mult mai profund.

Pozitia copacului

Stand in picioare, cu spatele drept, flexeaza piciorul stang si lipeste talpa de interiorul pulpei piciorului drept. Incearca sa iti mentii echilibrul si concentrarea. Ridica bratele pe langa urechi, cu palmele spre interior, inchide ochii si respira controlat. Repeta pozitia schimband stangul cu dreptul.

Pozitia cobra

Intinde-te pe saltea cu fata spre sol. Pozitioneaza palmele pe saltea exact la nivelul umerilor. Ridica-ti trunchiul, intinde bratele, arcuieste-ti spatele, intinde picioarele cu tot cu varfuri. Contracteaza muschii fesieri si alungeste-ti gatul. Inchide ochii, relaxeaza-te, stai asa 10 secunde, apoi lungeste-te cu fata in jos. Repeta miscarea de 5 ori, apoi alterneaza cu pozitiile de mai sus. Sigur te vei simti mai bine!

Vanessa Stefan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu