Top 3 cele mai intense antrenamente cardio

Timp estimat de citire2 minute, 44 secunde

Ne place sau nu sa recunoastem, inceputul sezonului cald ne face sa vrem sa slabim repede si pe cat posibil sanatos, iar dupa cel mult doua luni sa avem un corp suplu si tonifiat. Crezi ca suna prea frumos ca sa fie adevarat? Noi iti spunem ca este posibil, daca nu ai un indice corporal cu mult peste limita normala si poti face sport… intens. Cele mai intense tipuri de aerobic te ajuta sa arzi rapid un numar urias de calorii si sa-ti sculptezi musculatura intr-un timp record. Esti gata pentru aceasta provocare?

Ca sa scapi de un kilogram, trebuie sa arzi cu 7.000 de calorii in plus fata de cat consumi prin alimentatie, conform clinicii Mayo. Astfel, combinatia dieta sanatoasa + cardio intens este cea mai buna!

Exercitiile cardio accelereaza ritmul in care iti bate inima si, astfel, arzi calorii si slabesti. Este recomandat sa faci exercitiile cardio foarte intense sub supravegherea unui antrenor, pentru a fi sigur ca executi miscarile corect si nu iti pui in pericol sanatatea (pot aparea intinderi musculare si alte neplaceri). Trebuie sa iti spunem de la inceput sa nu exista o rutina cardio perfecta pentru toata lumea, pentru ca este esential ca exercitiile respective sa iti placa!

Arzi calorii in functie de sex, varsta, greutate si alti factori, asa ca cel mai bun antrenament cardio este cel personalizat, care tine cont de caracteristicile si preferintele tale (durata mica/mare, intensitate scazuta/crescuta etc.)

 

1. Kangoo Jumps

Redactia noastra a auzit, de-a lungul anilor, multe povesti despre persoane care au reusit sa slabeasca intr-un timp record prin kangoo jumps. Inventata in Australia, aceasta disciplina ce imita sariturile cangurilor prin purtarea unor ghete speciale este acum populara peste tot in lume si, bineinteles, moda aceasta nu a ocolit nici tara noastra.

Partea buna este ca ghetele de Kangoo iti protejeaza articulatiile, iar in timpul sedintelor te simti usor, ca si cum ai pluti. Antrenamentele sunt distractive, sanatoase si te ajuta sa-ti imbunatatesti echilibrul, coordonarea, pozitia corporala si mentin sanatatea inimii.

Calorii arse intr-o ora: 700-800

2. Sh’Bam

Un fel de urmas al zumbei, sh’bam a fost proclamat de catre o publicatie britanica cel mai tare antrenament al anului 2013. Ca si zumba, sh’bam implica multa muzica, multe miscari inspirate din dans, insa, de aceasta data, muzica din timpul antrenamentelor este hip hop si de club. Creatorii acestui noi antrenament sustin ca in timpul sedintelor intense (o sedinta dureaza 45 de minute) vei reusi sa topesti grasimea, datorita intervalelor de intensitate, sa inveti miscari noi de dans, dar si sa te distrezi de minune, astfel incat sa uiti ca esti la sala.

Calorii arse intr-o ora: 600

 

3. Zumba

Numai in Bucuresti exista 73 de instructori autorizati de zumba, iar numarul este in continua crestere, ceea ce spune cate ceva despre popularitatea extraordinara a acestui sport, nu-i asa? Femei si barbati deopotriva se inghesuie la orele de zumba, fie pentru ca vor sa slabeasca, fie pentru ca vor sa-si tonifieze corpul intr-un mod distractiv, perfect la sfarsitul unei zile obositoare. Fiecare antrenament de zumba include miscari de aerobic si pasi de dans inspirati din salsa, merengue, dansuri orientale si chiar africane. Ne-ar prinde bine sa slabim si in acelasi timp sa invatam niste miscari noi primavara asta!

Calorii arse intr-o ora: 400-600

Raluca Baciu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu