Smoothie cu salată, sfeclă roșie, căpșuni, banană și ghimbir

Timp estimat de citire0 minute, 48 secunde

Te-ai gândit vreodată că salata se poate bea? Ei bine, se poate și este chiar foarte bună dacă o combinăm cu câteva căpșuni, cu o banană, cu puțină sfeclă roșie și cu o bucățică de ghimbir. Ca orice smoothie, și cel cu salată se prepară foarte repede.

Tot ce trebuie să faceți este să spălați foarte bine salată și să alegeți cele mai sănătoase frunze. Pentru un gust echilibrat recomandăm să folosiți ingredientele în cantități cât de cât egale, excepție făcând evident ghimbirul. Dacă puneți prea mult, smoothie-ul o să fie prea iute.

Nu uitați că înainte de blendare trebuie să adăugați o cantitate de minimum 250 ml de apă. Fără apă este posibil ca blenderul să nu transforme fructele în suc, iar dacă totuși o va face, rezultatul nu s-ar numi smoothie, ci piure.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate