Program tip circuit pentru membrele inferioare

Timp estimat de citire0 minute, 46 secunde

Musculatura membrelor inferioare are o importanță deosebită, atât de ordin estetic, cât și din perspectivă practică. Picioarele sunt cele care “te poartă prin viață” și e bine să fie tonifiate și sănătoase.

Antrenând intens membrele inferioare, de cel puțin două-trei ori pe săptămână, vei reduce celulita, vei avea un tonus mult mai bun, vei dobândi mai multă forță. De asemenea, îți vei îmbunătăți postura și echilibrul.

De data aceasta, îți propunem un program tip circuit. Vei lucra pe rând gambele, bicepsul femural, coapsele, adductorii si abductorii. În funcție de nivelul tău de pregătire fizică poți relua circuitul de mai multe ori în cadrul aceluiași antrenament. Descoperă exercițiile alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness.

Antrenează-te odată cu el sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament. 3, 2, 1 Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate