Orez cu naut si mango

Timp estimat de citire1 minut, 42 secunde

Reteta este inspirata din bucataria orientala si, desi pare greu de facut, nu este chiar asa. In lume, nautul incepe sa se consume din ce in ce mai mult, acesta fiind, in unele zone, un aliment pretuit inca din cele mai vechi timpuri.

Pe langa faptul ca este o reteta care aduce o savoare interesanta, este bogata in vitamine si minerale. Iata de ce ai nevoie:

Ingrediente

  • 300 grame orez
  • 250 grame naut
  • 250 grame piept de pui
  • Un mango
  • Un morcov
  • Un ardei rosu
  • O ceapa
  • O telina
  • Suc de rosii
  • Sare
  • Piper

Mod de preparare

Se spala bine nautul si se pune intr-un bol. Ulterior se taie in cubulete mangoul, morcovul, ardeiul rosu, ceapa si telina.

Intr-o tigaie se pune la calit ceapa, iar pe rand se adauga bucatile de piept de pui, ardeiul, telina si morcovul.

Se adauga putina apa, cat sa acopere toate ingredientele si se lasa la fiert

In paralel se ia orezul si se pune intr-un vas cu apa si se lasa la fiert.

Dupa ce pieptul de pui impreuna cu legumele au fiert, se adauga bucatile de mango si se asezoneaza cu sare si piper (dupa gust). Se lasa la fiert in continuare aproximativ 20 de minute. Spre final se adauga nautul impreuna cu sucul de rosii.

Beneficii

Carnea de pui este o sursa bogata de proteine cu un continut redus de grasimi si este bogata in vitamine si minerale (vitamina A, vitamina B, fosfor, calciu). Consumul de carne de pui ajuta la stimularea metabolismului, datorita continutului de vitamina B. 100 de grame de carne de pui contine aproximativ jumatate din doza zilnica recomandata de seleniu (mineral care ajuta la imbunatatirea imunitatii).

Cu un continut ridicat de fibre si proteine, nautul constituie o gustare saraca in calorii dar si sanatoasa.

Orezul este o sursa importanta de energie. Este bogat in vitamine (B, D), calciu, fibre, fier, ceea ce il transforma intr-un aliment nutritiv pe care e musai sa-l incluzi in dieta. Fibrele din orez creeaza senzatia de satietate, ceea ce inseamna ca mananci mai putin, te saturi si ai si energie

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Articole recomandate

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate