Genuflexiuni și fandări pentru picioare tonifiate

Timp estimat de citire0 minute, 47 secunde

Musculatura picioarelor, neglijată de mulți practicanți ai fitness-ului, are o importanță deosebită pentru un fizic armonios. Mai mult, coapsele și fesele tonifiate ajută întregul corp, conferind o postură corectă, dar și mai multă forță. Totodată, antrenamentul picioarelor arde multe calorii, fiind implicați mușchi de mari dimensiuni, care, lucrați, solicită multă energie.

Genuflexiunile și fandările sunt exerciții de bază, pe cât de simple, pe atât de eficiente. Surprinde-ți coapsele cu un astfel de antrenament și vei simți efecte pronunțate în timp scurt.

Descoperă alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, un scurt program pentru tonifierea coapselor. Vei avea parte în același timp și de un efect cardio pronunțat… ca la aerobic. Vei începe cu o scurtă încălzire, ce are rolul de a pregăti musculatura pentru efort, vei continua cu antrenamentul propriu zis și vei încheia cu o sesiune de stretching. 3,2,1 Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate