Exerciții Pilates pentru coapse și fesieri

Timp estimat de citire:

0 minute, 33 secunde

După cum prea bine știți, coapsele și fesierii sunt printre cele mai lucrate grupe musculare de la antrenamentele pentru femei! Este timpul să încerci și un antrenament Pilates focusat pe aceste zone musculare!

Descoperă un program ușor și distractiv, alături de Mihaela Mutu, instructor de Pilates. Cel mai important: Îl poți face acasă, când vrei. Poți exersa alături de Mihaela sau te poți inspira pentru a-ți crea propriul program de antrenament.

Vei începe cu o scurtă încălzire, menită să îți pregătească musculatura pentru efort, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu o scurtă sesiune de stretching. 3, 2, 1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate