Exercitii Pilates pentru armonia corpului tau

Timp estimat de citire0 minute, 50 secunde

Sistemul de exercitii Pilates a fost creat la inceputul secoului XX de catre germanul Joseph Pilates. Acesta considera ca sanatatea fizica si mentala sunt in stransa legatura. Practicate cu regularitate, exercitiile Pilates imbunatatesc flexibilitatea, forta si echilibrul. Se pune mult accent pe respiratie, coordonare si tonifierea musculaturii abdomenului, spatelui inferior si soldurilor, zone cheie pentru un corp sanatos si puternic.

 Va invitam sa descoperiti cateva exercitii Pilates alaturi de Cristina Nedelcu, instructor certificat si fosta sportiva de performanta, actualmente sport manager in cadrul PESCARIU SPORTS & SPA din Bucuresti. Fiecare exercitiu incepe cu o pozitie Pre-Pilates, care are rolul de a te pregati pentru exercitiul propriu-zis.

1.Spine Twist

Pre-Pilates: Stai cu picioarele in pozitie “diamant” si mainile intinse in lateral.

Tine spatele drept, genunchii indoiti, picioarele flexate pe podea, bratele intinse in lateral, palmele in jos. Inspira, apoi expira si roteste trunchiul spre dreapta, mentinand pozitia pelvisului. Inspira si revino in pozitia initiala, apoi repeta miscarea pe partea stanga. Exercitiul tonifica musculatura spatelui, ajutandu-te sa previi accidentarile.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu