Exerciții de stretching

Timp estimat de citire0 minute, 46 secunde

Stretchingul este o formă de exercițiu fizic care se bazează pe mișcări ușoare, lente, cu scopul reducerii tensiunii musculare. Este util a fi realizat după antrenament dar și ca program de sine stătător.

Dacă ai o muncă sedentară stretchingul efectuat constant te poate ajuta foarte mult. Alungește și întărește fibrele musculare și crește tonusul muscular treptat. Va rezulta o mai bună susținere a articulațiilor, o mai bună flexibilitate și mobilitate.

Stretchingul este foarte recomandat și persoanelor care suferă de afecțiuni reumatismale sau spondiloză, cu scopul de a preveni durerile. De asemenea, cei care sunt predispuși la rupturi musculare, întinderi, tendinite este bine să efectueze frecvent câte o sesiune de stretching. Execută mișcările lent, cu răbdare, până la obținerea unei tensiuni musculare plăcute.

Menține fiecare poziție pentru cel puțin 10-15 secunde.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate