Exercitii de stretching pentru imbunatatirea flexibilitatii

Timp estimat de citire0 minute, 41 secunde

Scopul principal al stretchingului este cresterea flexibilitatii si mobilitatii articulare. Exercitiile de stretching sunt recomandate si pentru a te relaxa dupa antrenament, indiferent de natura lui, fie ca este unul cardio sau de forta. 

 

Alaturi de Laura Vasile, instructor de fitness si aerobic, iti prezentam cateva exercitii de stretching utile oricui. Executarea corecta si eficienta a exercitiilor de stretching impune mentinerea in pozitie fixa pentru 30 de secunde-1 minut, in functie de grupa musculara solicitata. Pentru a dobandi o mai buna flexibilitate, strechingul trebuie practicat de cel putin trei ori pe saptamana.

Gambe

Din pozitia de baza, du un picior inainte. Apleaca corpul usor, flexand piciorul din fata. Piciorul din spate ramane intins, iar toata talpa ramane lipita de podea. Ai grija ca varfurile picioarelor sa fie orientate in fata. Mentine pozitia 30 de secunde, apoi schimba piciorul.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate