Dieta Fast Lane

Timp estimat de citire3 minute, 7 secunde

O noua dieta ii cucereste cu viteza luminii pe cei care vor sa slabeasca rapid! Autoarea acestei diete, o nutritionista experimentata, nu promite doar ca te va ajuta sa slabesti intre 4 si 6 kg in doar 2 saptamani, dar si ca o vei face intr-un stil super sanatos si deloc restrictiv. Suna prea frumos ca sa fie adevarat? Descopera noua dieta!

Cartea “2 saptamani cu dieta Fast Lane” este scrisa de Fiona Kirk, o nutritionista cu ani de experienta si multe cazuri ce au facut-o sa inteleaga procesul de slabire si au inspirat-o sa creeze aceasta dieta. Dieta Fast Lane aduce in prim plan, conform autoarei, nevoia de a-ti gasi rapid motivatia de a slabi, la inceputul unei diete de cursa lunga.

Slabirea rapida te motiveaza

Observandu-si propriii pacienti, nutritionista noteaza: “Pierderea initiala in greutate i-a incurajat sa includa in viata lor obisnuita o parte din strategiile pe care le-au invatat, referitoare la alimentatie, hidratare, sport si stil de viata. Nu numai ca si-au atins obiectivul in materie de slabire, dar nici nu s-au mai ingrasat la loc”. Astfel, 14 zile de dieta bine tinuta in frau, cu ajutorul sfaturilor din cartea ei, te vor incuraja sa deprinzi obiceiuri sanatoase pe termen lung, pentru ca vei slabi echilibrat si fara sa te infometezi.

Practic, Fiona Kirk promite ca a creat o dieta rapida, dar care nu te deprima si nu te infometeaza pana in punctul in care cedezi si pui la loc de doua ori mai multe kilograme decat ai dat jos. Nici nu trebuie sa petreci ore intregi in bucatarie, pentru ca retetele propuse se prepara usor, ceea ce iti lasa suficient timp pentru o jumatate de ora pe zi petrecuta la sala de fitness, aerobic sau, de ce nu, la jogging.

Dieta Fast Lane

Ziua 1

Dimineata: fructe proaspete, suc sau shake natural de fructe

Gustare: o punguta de nuci crude si nesarate

Pranz: supa de vita cu arpacas, salata

Gustare: crackers dietetici si un ou taiat felii

Cina: Somon la gratar

Ziua a 2-a

Dimineata: fructe proaspete, suc sau shake natural de fructe

Gustare: Biscuiti cu ovaz, somon la conserva, castravete

Pranz: Supa de cartofi dulci si ardei iuti, salata

Gustare: un baton de cereale

Cina: Pui la aburi

Ziua a 3-a

Dimineata: fructe proaspete, suc sau shake natural de fructe

Gustare: Legume crude, hummus

Pranz: Supa de vita cu arpacas, salata

Gustare: Ou fiert tare si sunca presata

Cina: Tocanita vegetariana din rosii, dovlecei si spanac

Ziua a 4-a

Dimineata: Fructe proaspete, suc sau shake natural de fructe

Gustare: Pui fiert, rosii si fructe oleaginoase crude (nuci, migdale)

Pranz: Supa de mazare cu menta, salata

Gustare: Legume crude cu sos dietetic

Cina: Creveti condimentati

Ziua a 5-a

Dimineata: Fructe proaspete, suc sau shake natural de fructe

Gustare: Salata cu fasole boabe, din conserva

Pranz: Supa de pui si legume, salata

Gustare: Legume crude cu branza degresata (sau branza de casa)

Cina: Carne de miel la gratar cu suc de lamaie

Ziua a 6-a

Dimineata: Fructe proaspete, suc sau shake natural de fructe

Gustare: Masline cu branza feta sau masline umplute

Pranz: Supa de spanac, salata

Gustare: O mana de seminte crude sau nuci sau migdale

Cina: Carne slaba de porc la gratar

Ziua a 7-a

Dimineata: Fructe proaspete, suc sau shake natural de fructe

Gustare: Legume crude cu guacamole (pasta de avocado)

Pranz: Supa de pui si legume, salata

Gustare: Tulpini de telina cu unt de nuci (untul de nuci se poate face rapid in blender, mixand 10 nuci si o lingura de apa)

Cina: Burger la gratar din carne tocata de curcan

Rezultatele dietei pot varia in functie de starea dvs. de sanatate si de caracteristicile fiecarui organism. Inainte de a incepe orice dieta, va rugam sa consultati medicul.

 

Raluca Mateescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

6 comentarii

Lasă un răspuns

  1. Raluca spune:

    Mihaela, nu ai voie sa consumi paine in aceasta dieta.

  2. mihaila litica spune:

    o sa incerc si eu dieta asta dar vad ca nu se pomeneste nimic de piine …am inteles bine? multumesc

  3. xlide spune:

    din punctul meu de vedere,aceasta dieta nu ar continua procesul de ingrasare ,dar totul consta in vointa si speranta pacietului

  4. dedee spune:

    dar o dieta si mai rapida nu aveti? vreau sa slabesc 5 kg pana la sf saptamanii viitoare! se poaet?!

  5. ana spune:

    Pare o dieta mai “gustoasa” decat celelalte. Dar pana la urma trebuie sa o tii si dupa cele 2 saptamani ca sa iti mentii greutatea, nu?

  6. Camelia spune:

    Cum se face pasta de avocado? E bun guacamole la borcan, care se gaseste in supermarketuri?