Dieta epigenetica, solutia stiintifica pentru o viata sanatoasa

Timp estimat de citire1 minut, 30 secunde

Nu este deloc atat de complicat precum suna – nutritia epigenetica iti arata cum influenteaza alimentele starea de sanatate a organismului tau! Influentele de mediu care afecteaza genele noastre sunt studiate de epigenetica, inclusiv modul in care actioneaza alimentele asupra organismulu.

Descopera din acest articol ce inseamna dieta epigenetica si cum iti poti imbunatati sanatatea intr-un mod simplu!

Ce inseamna dieta epigenetica?

Modificarile epigenetice sunt asemanatoare cu schimbarile pe care le faci atunci cand iti redecorezi casa. Nu schimbi fundatia, nici peretii, insa schimbi culoarea peretilor, perdelele sau mobilierul. Ai in continuare aceeasi casa si totusi culorile si texturile sunt schimbate.

In mod asemanator, modul in care sunt exprimate celulele este diferit, in functie de factorii de mediu, cum sunt stresul, nutritia sau poluantii din aer. Tot ce trebuie sa faci este sa utilizezi informatiile din cele mai recente studii stiintifice in avantajul tau si al familiei tale!

Conceptul de baza al dietei epigenetice este faptul ca genetica nu functioneaza intr-o singura directie. Nu suntem victime ale mostenirii noastre genetice, ci suntem liberi si avem capacitatea de a ne influenta starea de sanatate prin alegerile pe care le facem. Daca adopti o nutritie adecvata, inclusiv alimente epigenetice, plus un stil de viata sanatos, iti vei imbunatati exponential sanatatea!

Alimente recomandate in dieta epigenetica

Cum nutritia este o parte foarte importanta in modul in care functioneaza celulele tale, trebuie sa-i acorzi o importanta deosebita. Acest lucru te poate ajuta sa arati mai tanar, sa fii mai sanatos si, de ce nu, sa te bucuri de longevitate.

In conformitate cu numeroase studii stiintifice, substantele eficiente in mentinerea sanatatii pe termen lung si in mentinerea sanatatii celulelor sunt prezente in aceste alimente:

  • Broccoli
  • Usturoi
  • Caju
  • Curcuma
  • Ardei rosu
  • Patrunjel
  • Afine
  • Rosii
  • Telina
  • Mere
  • Ceai negru
  • Ceai verde
  • Ceapa
  • Rozmarin
  • Avocado
  • Vinete
  • Struguri rosii si albi

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu