Dieta de o zi in 10 pasi

Timp estimat de citire2 minute, 53 secunde

Daca in cateva zile trebuie sa mergi la petrecerea pe care o astepti de mult si tocmai ai constatat ca rochia asupra careia te hotarasesi abia intra pe tine, nu-ti face griji. Dieta de o zi te va ajuta sa arati superb in ziua cu pricina. Sa nu-ti imaginezi ca este vorba despre vreo cura de slabire “minune” care sa te ajute sa scapi de 5 kg peste noapte, ci doar despre un mod de alimentatie care va favoriza eliminarea retentiei hidrice. Totusi, nu urma aceasta dieta daca nu ai o stare buna de sanatate.

Sa aflam, in cele ce urmeaza, in ce consta dieta de o zi si cum te va ajuta sa scapi rapid de aproximativ 3 kg.

Dieta de o zi pe etape

Pentru dieta de o zi va trebui sa te inarmezi cu destul de multa vointa. Rezultatul va fi insa pe masura asteptarilor si a ambitiei investite. Iata cum se va desfasura aceasta dieta:

  1. Ziua in care vei urma dieta trebuie bine aleasa. Alege o zi in care sa fii destul de ocupata, in asa fel incat sa nu-ti stea gandul la mancare, iar consumul de energie sa fie destul de ridicat.
  2. Incepe ziua cu cel putin 15 minute de jogging. Face minuni atat pentru silueta, cat si pentru starea de spirit. Vei fi bine-dispusa si plina de energie pe tot parcursul zilei.
  3. In loc de mic-dejun, bea 1½ litri apa minerala. Este recomandat acest tip de apa datorita bogatiei de saruri minerale, a caror concentratie va fi scazuta in aceasta zi ca urmare a cantitatii mici de alimente pe care le vei ingera pe parcursul zilei. O poti consuma inainte de a incepe alergarea, in timpul si dupa ce ai terminat cursa.
  4. Nu rontai nimic intre mesele principale, nici macar alimente sanatoase, legume sau fructe.
  5. La pranz, mananca o portie de legume sotate si, ca desert, un fruct. Legumele le poti condimenta dupa bunul plac.
  6. La cina, mananca doar o supa de legume.
  7. Daca pe parcursul zilei se instaleaza senzatia de oboseala, poti bea cafea sau ceai verde. Daca aceasta senzatie este insa mult prea accentuata, ai voie sa consumi un fruct la alegere dintre pepene galben, capsune, mar sau ananas.
  8. Consuma diverse sortimente de ceaiuri; pot fi dintre cele aromate sau, si mai bine, dintre cele detoxifiante (de papadie, galbenele, urzica, armurariu, lemn-dulce).
  9. Incheie-ti ziua cu o plimbare in pas alert care sa dureze cel putin 30 de minute. Fa un ultim efort si renunta la lift, alegand scarile.
  10. Fa o baie relaxanta (spuma de baie si uleiurile esentiale nu trebuie sa lipseasca), citeste cateva pagini dintr-o carte si culca-te devreme cu gandul la cifra pe care o va arata cantarul in ziua urmatoare.

Dieta de o zi: avantaje

La prima vedere, aceasta pare o dieta de infometare: doar doua mese pe zi, si acestea constand in mancaruri pe baza de legume, in rest doar apa si ceaiuri. Cu toate acestea, specialistii in nutritie recomanda acest gen de alimentatie o zi pe saptamana in scopul detoxifierii organismului. Asa ca dieta de o zi te va ajuta nu doar sa incapi in rochia favorita, dar si sa elimini toxinele din corp. Retine insa ca aceasta dieta nu contribuie la diminuarea tesutului adipos, ci la eliminarea apei din tesuturi si nu este recomandat a fi tinuta decat cel mult o zi pe saptamana. Pentru pierderea unui numar mai mare de kilograme apeleaza la o dieta echilibrata, la sport si la… rabdare.

Oana Anghel

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate