Dieta de 13 zile pentru schimbarea metabolismului

Timp estimat de citire4 minute, 35 secunde

Cand vrei sa slabesti repede, dieta de 13 zile este una dintre cele mai populare alegeri. Dieta de 13 zile sau dieta daneza este o cura de slabire foarte restrictiva, insa promite sa-ti schimbe metabolismul si sa te faca sa slabesti cel putin 5-7 kilograme intr-un timp foarte scurt. Pentru ca iti schimba metabolismul, se spune ca dupa ce tii dieta daneza, nu te mai ingrasi!

Descopera ce sa mananci in fiecare zi din dieta de 13 zile si cat slabesti cu dieta de 13 zile!

Pro si contra dietei de 13 zile

Avantajul evident al dietei daneze sau dieta de 13 zile este ca slabesti foarte repede. In nici doua saptamani, poti sa pierzi cateva marimi la haine si sa te simti mai bine in pielea ta, in special inainte de un eveniment important din viata ta sau inainte de a merge la plaja.

In schimb, dieta de 13 zile este una restrictiva, ce necesita autocontrol si vointa. Pe parcursul celor 13 zile de dieta, te vei confrunta cu senzatia de foame, pe care este insa mai usor sa o combati daca bei multa apa si ceaiuri din plante, permise in dieta.

O regula esentiala in dieta de 13 zile este ca, daca te abati chiar si un pic de la meniul de mai jos, trebuie sa intrerupi dieta, pe care o poti relua dieta de 13 zile numai dupa 6 luni.

Este interzis sa introduci orice alt aliment in meniu, in afara de cele specificate mai jos! Chiar daca este vorba de un aliment dietetic, un fruct sau doar o patratica de ciocolata, dieta de 13 zile trebuie intrerupta daca ai mancat altceva decat este in meniu.

Dieta de 13 zile: meniu complet

Ziua 1

Mic dejun: o ceasca de ceai sau cafea neagra, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar

Pranz: 2 oua fierte tari, 400 g de spanac spanac calit intr-o lingura de ulei, o rosie

Cina: 250 g de carne slaba de vita, o salata verde mare cu o lingura de ulei si zeama de la o lamaie

Ziua 2

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar

Pranz: 250 g de sunca slaba (Praga), 200 g de iaurt natural

Cina: 250 g de carne slaba de vita, o salata verde mare cu o lingura de ulei si zeama de la o lamaie

Ziua 3

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar; o felie de paine prajita

Pranz: 2 oua fierte tari, 200 g de fasole verde, o rosie

Cina: o felie mare de sunca slaba, 400 g de salata cu fasole verde si rosii

Ziua 4

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar; o felie de paine prajita

Pranz: 200 g de iaurt natural, 250 ml de suc natural de portocale

Cina: un ou fiert tare, un morcov ras, 250 g de branza de vaci degresata

Ziua 5

Mic dejun: un morcov crud, dat pe razatoare, cu zeama de la o jumatate de lamaie

Pranz: 200 g de peste slab la gratar, zeama de la o lamaie si o lingurita de unt

Cina: 200 g de carne slaba de vita, o telina mica data pe razatoare si stropita cu zeama de lamaie

Ziua 6

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar; o felie de paine prajita

Pranz: 2 oua fierte tari, 1 morcov mare dat pe razatoare, cu zeama de lamaie

Cina: o jumatate de piept de pui fiert, o salata verde cu o lingura de ulei si zeama de lamaie

Ziua 7

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, fara zahar

Pranz: un pahar mare de apa

Cina: 200 g de carne de miel, 1 mar

Ziua 8

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar

Pranz: 2 oua fierte tari, 400 g de spanac, o rosie

Cina: 200 g de carne slaba de vita, o salata verde cu o lingura de ulei si zeama de lamaie

Ziua 9

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar

Pranz: 250 g de sunca, 200 g de iaurt natural

Cina: 250 g de carne slaba de vita, o salata verde cu o lingura de ulei si zeama de lamaie

Ziua 10

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar; o felie de paine prajita

Pranz: 2 oua fierte tari, o felie de sunca slaba, o salata verde stropita cu zeama de lamaie

Cina: o telina fiarta si data pe razatoare; o rosie; un mar, o para sau o portocala

Ziua 11

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar; o felie de paine prajita

Pranz: 200 g de iaurt natural, 200 ml de suc de portocale natural

Cina: un ou fiert tare, un morcov ras, 250 g de branza proaspata de vaci

Ziua 12

Mic dejun: un morcov mare dat pe razatoare

Pranz: 200 g de peste fiert, zeama de lamaie si o lingurita de unt

Cina: 250 g de carne slaba de vita, o telina data pe razatoare

Ziua 13

Mic dejun: o ceasca de o cafea neagra sau ceai, pe care o poti indulci cu o lingurita de zahar; o felie de paine prajita

Pranz: 2 oua fierte tari, un morcov dat pe razatoare

Cina: 250 g de carne de pui fiarta, o salata verde cu o lingura de ulei si zeama de lamaie

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu