Dieta cu supa de pui

Timp estimat de citire2 minute, 26 secunde

Dieta pe baza de supa de pui se incadreaza in categoria dietelor ce au drept scop reducerea numarului de calorii pentru a scapa de kilogramele in plus.

 

Ideea de baza in dieta cu supa de pui este simpla si presupune urmarea unor reguli clare. Planul alimentar zilnic este compus dintr-un mic dejun frugal conceput pe baza unei liste de alimente recomandate, iar in restul zilei supa de pui la discretie.

Supa de pui este un preparat sanatos, usor de gatit si considerat foarte gustos de cei mai multi oameni. Dieta dureaza o saptamana si este recomandata celor care doresc sa se debaraseze de un numar mic sau mediu de kilograme. Poate fi folosita in acelasi timp si ca un prim pas inainte de inceperea unui program de lunga durata pentru reducerea caloriilor.

Un dezavantaj evident al dietei cu supa de pui este posibila aparitie a monotoniei. Pentru cei care sunt fani ai supei de pui aceasta dieta reprezinta metoda perfecta de a slabi, imbinand utilul cu placutul.

 

Reteta pentru supa de pui
 

Ingrediente:
– un pui taiat in 8/10 bucati;
– 2 linguri de ulei (preferabil ulei de masline);
– Pastarnac – 3 bucati;
– telina – 2 bucati;
– Morcovi – 2 bucati;
– Ceapa – o bucata, taiata marunt;
– Usturoi – 3 catei;
– Patrunjel – o legatura;
– Sare si piper;
– Zeama de lamaie proaspata – dupa gust.

 

Mod de preparare:

Se dezoseaza puiul si se taie in bucati mici. Se pune la fiert la foc mic si dupa ce a fiert, zeama se lasa la racit, se curata de grasimea care s-a ridicat deasupra si se pune din nou la fiert. Se adauga ceapa, usturoiul, morcovul, telina si pastarnacul si se lasa la fiert aproximativ 8 minute. Se adauga patrunjelul la final. Se sareaza, se pipereaza si se adauga zeama de lamaie.

Este necesar ca retetele pentru micul dejun sa fie respectate intocmai, fara inlocuiri sau adaugiri.

 

Meniuri pentru micul dejun in dieta cu supa de pui

Mic dejun 1:
o cutie de iaurt dietetic (degresat) combinat cu o jumatate de cana de fructe taiate in bucatele (mere, banane, portocale) peste care se presara germeni de grau

Mic dejun 2:
o cana cu branza de vaci cu o jumatate de lingurita de zahar si praf de scortisoara
2 bucati de paine de secara prajita
3 smochine

Mic dejun 3:
o cana si jumatate cu cereale integrale la care se adauga o jumatate de cana cu lapte cu 0.1% sau 1.8% grasime
un mar sau o banana

Mic dejun 4:
o cana cu suc de portocale
o felie de paine de secara prajita
30 g de cascaval degresat

Mic dejun 5:
o cana si jumatate cu cereale peste care se toarna o jumatate de cana cu lapte cu 0.1% sau 1.8% grasime
Acestea sunt recomandarile pentru primele cinci zile. In ultimele doua din cele sapte cat dureaza dieta se poate alege oricare dintre cele cinci variante de mic dejun, in functie de preferinte.

Toma Chiritescu

 

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu