Dieta Cinch – o metoda simpla si eficienta!

Timp estimat de citire3 minute, 18 secunde

Acum ca Sarbatorile de iarna au trecut, cu totii suntem in cautarea unei diete miraculoase care sa ne scape de nesuferitele kilograme in plus ce au venit la pachet cu mancarea gustoasa servita de Craciun si Revelion. Iar pe noi chiar va puteti baza! Slab sau Gras s-a documentat, iar dieta Cinch! pare sa fie solutia salvatoare! Iata cum sa slabiti 5 kilograme intr-o singura luna!

Vreti sa scapi de minimum 5 kilograme luna asta? Atunci incearca Cinch! Cynthia Sass, medic nutritionist si antenor SHAPE, este cea care a gandit acest program special, ce promite ca nu va da gres! Daca de 5 kilograme preconizeaza ca vor scapa adeptii dietei in 30 de zile, pai asa va fi! Garantat!

Dieta Cinch – Slabeste simplu si eficient

La inceput, Cynthia a urmat ea insasi dieta pe care a conceput-o, iar rezultatele au fost spectaculoase. Fondatoarea Cinch! a vrut sa faureasca un program alimentar simplu, eficient, care sa nu priveze pe nimeni de alimentele favorite, si mai ales pe doamne de deliciul suprem: ciocolata! Asa ca s-a nascut Cinch!, un regim cu un nume haios si usor de retinut, care arde minim 5 kilograme in 30 de zile.

 

Cele 3 reguli de aur ale dietei Cinch!

1. Mananca de 4 ori pe zi: mic dejun, pranz, cina si o gustare. Serveste micul dejun la o ora dupa ce te-ai trezit.
2. Programeaza-ti mesele la interval de 3-5 ore. In acest fel o sa iti antrenezi metabolismul sa arda mai multe grasimi pe parcursul zilei.
3. Permite-ti sa mananci in fiecare zi doua patratele de ciocolata neagra. Studiile au demonstrat ca aceasta potoleste atat pofta de dulce, cat si de sarat, iar efectele asupra psihicului sunt minunate. Vei scapa de senzatia de frustare in ceea ce priveste alimentatia restrictiva!

 

Cum functioneaza dieta de slabire Cinch?

Dieta Cinch! functioneaza pe urmatorul principiu: fiecare masa este obligatoriu constituita din 5 parti: proteina, cereala integrala, un fruct sau leguma, o grasime de origine vegetala si un sos aromat, pe baza de condimente. Micul dejun si gustarea contin fructe, cina si pranzul au legume. In rest, configuratia este identica la toate cele 4 mese.

Dulciurile din comert, sucurile acidulate, mancarea semi-preparata sau fast food, sarea si zaharul in exces, carnea de porc si alcoolul sunt strict interzise. De asemenea, minimum 15 minute de sport zilnic sunt recomandate, indiferent ca sariti coarda, plimbati cainele in parc sau mergeti la sala de fitness.
 

Mostra de mic dejun:

Friganele cu fructe
– 2 felii de paine integrala
– 1 ou intreg si unul doar albus
– jumatate de cana cu lapte degresat
– 4 nuci pisate
– 1 mar si 10 afine
– scortisoara

Bate bine oul intreg si albusul, mixeaza cu lapte si inmoaie cele doua felii de paine. Prajeste-le pana devin aurii intr-o tigaie in care ai topit jumatate de lingurita de unt fara sare. Scoate-le pe un servet, pune deasupra felii de mar si afine, apoi pudreaza totul cu scortisoara.
 

Mostra de pranz:

Salata cu ceapa sote si cascaval
– 2 cepe medii
– 2 felii de cascaval nesarat
– o salata verde
– otet balsamic, suc de lamaie

Intr-o tigaie incinge o lingurita de ulei de masline si soteaza solzisorii de ceapa pana devin transparenti. Adauga-i peste salata, taie cubulete cascavalul, adauga otetul balsamic, sucul de lamaie si piper. Serveste salata cu biscuti de cereale integrale.
 

Mostra de cina:

Pui cu spanac
– frunze proaspete de spanac
– un piept de pui
– o mana de paste integrale
– rosii cherry
– ardei gras
– usturoi
– ulei de masline, busuioc, piper

Taie cubulete pieptul de pui si rumeneste-l in ulei de masline. Soteaza spanacul, rosiile si ardeiul gras, iar la final adauga usturoi si piper. Combina-le pe toate intr-un bol cu pastele fierte in prealabil.

Gustari sanatoase pentru dieta Cinch

Fructe confiate, migdale, nuci, caju, alune – toate crude, popcorn, gustari de branzeturi cu struguri, iaurt grecesc cu miere, briose cu ovaz facute in casa.

Rezultatele dietei pot varia in functie de starea dvs. de sanatate si de caracteristicile fiecarui organism. Inainte de a incepe orice dieta, va rugam sa consultati medicul.

 

Vanessa Stefan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate