Cea mai usoara reteta de pizza care nu ingrasa

Timp estimat de citire2 minute, 29 secunde

Daca vrei sa slabesti, probabil te-ai informat suficient in legatura cu alimentele pe care ai voie sa le consumi. In realitate, lista alimentelor pe care le poti manca pe parcursul dietei este extrem de lunga, restrictiile limitandu-se doar la modul de pregatire a acestora si la cantitatea care poate fi consumata. Unul dintre alimentele la care poftim in perioadele in care suntem la dieta este pizza. Vestea buna este ca putem apela la pizza care nu ingrasa, un preparat usor de digerat si de pregatit si delicios.

Sa descoperim impreuna care este reteta de pizza care nu ingrasa, pentru a o putea integra in alimentatia noastra atunci cand suntem la dieta.

Cum se prepara pizza care nu ingrasa

Dupa cum stii, acest preparat se obtine din doua componente principale: blatul si ingredientele. Pentru o pizza dietetica, inlocuieste blatul traditional sau cel din foietaj cu un blat subtire sau, si mai bine, cu o lipie. Urmeaza apoi ingredientele, cele mai importante, care trebuie alese cu grija. Spre deosebire de pizza traditionala, pizza care nu ingrasa trebuie sa contina preponderent legume si sa nu fie inecata in ulei. De aici provine numarul mic de calorii al acesteia din urma. Poti opta pentru o varietate de legume: rosii, ardei, ciuperci, dovlecei, vinete, ceapa, broccoli. Adauga si masline taiate rondele.

Daca nu te incanta ideea de pizza vegetariana, poti adauga langa legume sunca de Praga sau carne de pui la gratar de pe care s-a indepartat pielea. Acest preparat este la fel de gustos si daca optezi pentru peste: ton sau ansoa. Nu uita nici de condimente! Noi iti recomandam oregano si tarhon. De asemenea, poti adauga si branza, insa mare atentie la sortimentele alese pentru a nu transforma pizza intr-o bomba calorica. Opteaza pentru branzeturi slabe precum ricotta, branza de vaci cu 0% grasime sau mozzarella, care se intinde preparat atunci cand e introdus la cuptor.

Pizza care nu ingrasa se asaza intr-o tava care a fost in prealabil unsa cu unt, apoi se introduce la cuptor, la foc mediu, 25-30 de minute.

Dieta cu pizza care nu ingrasa

Cu acest tip de pizza, poti inlocui o masa principala, de preferat cea de pranz. Daca totusi preferi sa o savurezi seara, tine cont sa nu te culci in urmatoarele 3 ore pentru a avea timp sa se digere complet. Pizza care nu ingrasa este un preparat satios si delicios, care contine in jur de 300 de calorii. O poti integra intr-o dieta de slabire, care insa nu trebuie sa dureze mai mult de o saptamana. In aceasta perioada poti slabi pana la 3 kg. Iata cum trebuie sa arate meniul zilnic:

Mic-dejun: un bol de lapte (sau iaurt degresat) cu cereale integrale, 2 fructe de sezon

Pranz: o pizza dietetica

Cina: piept de pui la gratar/peste slab la gratar/branza dietetica cu o salata de legume

Daca intre mese apare senzatia de foame, poti apela la un iaurt mic sau la un fruct. Nu uita sa te hidratezi corespunzator si nici sa faci miscare.

Oana Anghel

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu