Ce pot sa mananc cand sunt la dieta si n-am mult timp sa gatesc?

Timp estimat de citire2 minute, 10 secunde

Cu siguranta, doi dintre cei mai mari inamici ai dietei sunt lipsa motivatiei si a timpului. Daca in timp ti-am aratat si vom continua sa te indrumam cu privire la castigarea motivatiei, a venit momentul sa ne concentram si asupra celuilalt inconvenient: timpul – sau mai precis, lipsa lui. 

Inevitabil, tentatiile apar atunci cand tii regim si ai un ritm de viata foarte activ. O punga de covrigei, cateva patratele de ciocolata, un pahar de suc… si kilogramele se depun mai repede decat ti-ai imagina! Daca vrei cu adevarat sa slabesti, solutia este sa ai la indemana ceva de rontait, mai ales atunci cand stii ca ai mult de umblat.
Iti prezentam cateva idei ce te vor ajuta sa scapi de ispitele culinare si nesanatoase ce se ascund in produsele gata ambalate din mini-marketuri:

Salata, salata, salata!

Salata este unul dintre cele mai bune preparate ce te ajuta sa slabesti si, cel mai important, se prepara foarte repede. Poti cumpara legume si verdeturi proaspete, gata curatate si ambalate, pe care nu trebuie decat sa le amesteci intr-un bol cu putin ulei de masline si otet balsamic. Sau pregateste-ti de dimineata o salata de cruditati – dureaza fix 5 minute!
Ai grija la salatele cumparate, intrucat contin dressing-uri pline de calorii si, de multe ori, substante sintetice grase. Alege mai degraba o salata simpla, cu o lingurita de ulei de masline extravirgin.

Branzeturi degresate

Este foarte usor sa-ti tii foamea sub control daca ai la indemana o portie de branzica de casa (cottage cheese) cu continut redus de grasimi sau o sticla de sana. Lactatele sunt hranitoare, au putine calorii – daca sunt degresate – si contin calciu, benefic pentru intregul organism.

Supa din legume crude

Daca nu ai timp sa prepari o supa in adevaratul sens al cuvantului, da prin blender 6 rosii, o ceapa si 2 ardei grasi. Vei obtine o supa racoritoare, ce-ti va infuza organismul cu vitamine!

Musli cu iaurt

O ceasca de musli fara adaosuri de zahar sau cacao, amestecata cu un iaurt degresat, reprezinta un mic dejun satios sau o gustare rapida. Evita totusi cerealele speciale pentru dieta ce se gasesc in hipermarketuri si consuma mai degraba musli natural sau, mai simplu, cereale integrale de ovaz.
Pentru un gust mai bun, poti adauga cateva migdale, alune crude sau fructe uscate (stafide, caise).

Cu siguranta, doi dintre cei mai mari inamici ai dietei sunt lipsa motivatiei si a timpului. Daca in timp ti-am aratat si vom continua sa te indrumam cu privire la castigarea motivatiei, a venit momentul sa ne concentram si asupra celuilalt inconvenient: timpul – sau mai precis, lipsa lui.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

2 comentarii

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

  1. 1**1**1**1**1**1**a spune:

    faceti mult fitness si siva functiona eu fak fitness in fiecare zi si mananc dimineata paine prajita cu salamde sunca iar la pranz la ora 12 mancati orez fiert cu ananas fara zahar iar seara la ora 6salata verde si va functiona nu mai mancati dupa ora 8eventual fructe e foarte buna dieta incerkati si sigur va da rezultate

  2. 1**1** spune:

    Eu la pranz de obicei mananc o branza cottage cheese 2%, care este super satioasa. Pe langa mai adaug o salata si cu o felie de paine integrala si am rezolvat problema pranzului la servici. Asa nici nu trebuie sa te cari cu aragaz/frigider dupa tine.

Politica de confidentialitate