Antrenament intens cu greutati usoare

Timp estimat de citire0 minute, 49 secunde

Antrenamentele de tip circuit pot ajuta la tonifierea generala a corpului intr-un timp relativ scurt. Vei arde multe calorii datorita implicarii mai multor grupe musculare si vei obtine un efect cardio care iti va imbunatati rezistenta. Iata un program usor si distractiv pe care ni-l recomanda Anca Vasile, antrenor personal in cadrul PESCARIU SPORTS & SPA. Ai nevoie doar de o pereche de gantere si motivatie.

Anca Vasile a fost sportiva de performanta, jucand handbal timp de 14 ani. Ulterior s-a reorientat catre fitness. In 2008 a obtinut titlul de campioana IFBB la body fitness, in Caraibe, iar in 2010 a fost finalista a concursului Muscle Mania din Miami. In prezent, este una dintre cele mai bine cotate antrenoare personale din Bucuresti.

  1. Din pozitie initiala stand drept, fandeaza in spate, ducand ganterele spre umar. Apoi ridica piciorul din spate cu genunchiul la piept, in timp ce impingi ganterele de la umar spre tavan. Exercitiul tonifica musculatura picioarelor, bicepsului, umerilor si implica abdomenul pentru stabilitate. 10 repetari pe fiecare parte.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu