Actrița Brooke Shields, super în formă la 55 de ani

Timp estimat de citire:

4 minute, 2 secunde

Brooke Shields este o celebră actriță și model de origine americană. Și-a început cariera foarte timpuriu, fiind un copil-vedetă. A cunoscut celebritatea la vârsta de numai 12 ani, în 1978 jucând în rolul principal din filmul Pretty Baby. În 1980 a devenit arhicunoscută, datorită rolului din îndrăgitul film Laguna albastră. Până la 16 ani, Brooke a devenit una dintre cele mai importante celebrități din SUA, datorită activității prolifice atât ca model, cât și ca actriță. De-a lungul carierei a apărut în peste 80 de filme și seriale, fiind nominalizată de două ori la premiile Grammy.

Ajunsă la vârsta de 55 de ani, marea actriță se menține într-o formă grozavă. De curând a povestit în detaliu despre stilul ei de viață. În 2018, Shields a suferit o operație de protezare partială a genunchiului, după ce ani la rândul a avut de suferit din cauza unei probleme a acestei articulații. Un aspect esențial al recuperării în urma acestei proceduri a fost fitnessul. Vedeta s-a antrenat de acasă alături de un instructor și a împărtășit fanilor de pe Instagram progresele ei. În timpul carantinei, s-a antrenat intens, folosind diverse accesorii simple, cum ar fi sticlele cu apă și benzile elastice. Iată câteva dintre trucurile de fitness care au ajutat-o să se recupereze.

Brooke Shields în filmul “Laguna Albastră” (1980)

Învață să activezi diferite grupe de mușchi!

Artista a făcut mari eforturi pentru a redobândi forța și stabilitatea la nivelul genunchilor. “Am început să mă concentrez mult asupra unor grupe musculare pe care în general nu le activăm”, a declarat artista pentru prevention.com. “M-am simțit mult mai puternică și mi-am îmbunătățit echilibrul”, a mai spus ea. Țintind grupe musculare precum cvadricepsul, fesierii, gluteii și șoldurile, a redus presiunea de la nivelul genunchilor și, focusându-se pe zona core (abdomen și lombari), a reușit să reducă durerile de spate.

Exercițiile ușoare sunt secretul!

“Înainte de procedura de protezare parțială a genunchiului, m-am antrenat timp de 1 an, doar pentru a putea să mă recuperez mai rapid, așa că am insistat foarte mult pe forța și stabilitatea zonei care a fost foarte afectată”, spune Brooke Shields. Din păcate însă, actrița are probleme grave și cu al doilea genunchi și speră să le amelioreze cu ajutorul exercițiilor. Se focusează pe exerciții cu impact scăzut: “Fandările nu sunt pentru mine, nu reușesc să le fac, însă există multe alte exerciții ușoare pe care insist pentru a-mi tonifia picioarele și abdomenul”.

Vezi această postare pe Instagram

Wednesday morning workouts with @catchngo are back! Tune in next week at 11am ET and stay active ✨

O postare distribuită de Brooke Shields (@brookeshields) pe

Fă-ți timp pentru mișcare în fiecare zi!

Actrița consideră că “statul degeaba este noua dependență ciudată a oamenilor și aceasta este în detrimentul sănătății pentru că organismul își pierde vitalitatea”. Astfel că ea alege să facă mișcare în fiecare zi: “Sunt lucruri mărunte pe care le poți face chiar și când stai jos sau poți face un antrenament pentru abdomen care durează 5 minute. Este vorba în primul rând de a trimite un mesaj mușchilor tăi, pentru ca aceștia să nu se slăbească în timp”, spune Brooke. “E important să faci ce îți place. Împreună cu fetele mele, obișnuim să dansăm în living și este o formă de mișcare foarte bună, pentru că după aceea ne simțim mai bine, revigorate”.

Recuperarea este foarte importantă!

Pentru actriță masajul nu este doar o metodă de relaxare: “Masajul mă ajută la aliniamentul corporal, este vorba de tehnici de osteopatie, lucru care are rol în menținerea sănătății”. Cercetările arată că terapia prin masaj are o mulțime de beneficii fizice și mentale, îmbunătățind totul, de la stres la oboseală până la dureri articulare și calitatea somnului. „Trebuie să îți poți trata corpul așa cum merită să fie tratat, ca să îl ai cât mai mult”, spune Shields.

Ai grijă de tine!

Ca mamă a doi copii, Brooke Shields știe cât de greu este să găsești timp și pentru tine. “Trebuie să realizăm că, chiar dacă suntem femei puternice, e important să ne facem timp pentru noi înșine, iar acest lucru nu trebuie considerat un lux”, spune ea.  Pentru persoanele care cred că nu își mai pot atinge obiectivele de wellness, Shields are un mesaj important: „Nu este niciodată prea târziu să faci schimbări sănătoase”, spune ea. „Și nu trebuie să fie drastice”.

Sursa: prevention.com

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate