4 meniuri pentru un mic dejun sanatos

Timp estimat de citire0 minute, 45 secunde

Daca v-ati saturat ca la micul dejun sa consumati numai alimente bogate in grasimi , noi va dam cateva alternative pentru un mic dejun delicios si sanatos.

Doctorii au descoperit ca daca avem un mic dejun sanatos si echilibrat senzatia de foame de pe parcurul zilei se va diminua. Cheia este sa consumam carbohidrati care se digera mai greu, care sunt bogati in fibre in locul celor care se digera rapid.

In loc de: fulgi de orez, porumb, grau  cu stafide. Mai bine: un baton cu cereale care contine si fructe.
In loc de: o briosa sau o felie de paine cu dulceata. Mai bine: o lipie cu unt de arahide
In loc de: cereale cu lapte si zahar brun. Mai bine: biscuiti de ovaz cu fructe
In loc de: calatite cu dulceata. Mai bine: un ou fiert, o felie de paine neagra si un mar

Mai multe…. Reader`s Digest

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F