Top exercitii cu mingea medicinala care te vor ajuta sa slabesti

Timp estimat de citire1 minut, 45 secunde

Mingea medicinala este o achizitie relativ noua in industria fitness si multi practicanti sunt inca nesiguri in legatura cu ce se poate face cu ea sau chiar se tem de o accidentare daca incearca sa o utilizeze. Insa, acest tip de minge nu e doar un trend trecator pentru ca se pot face multe exercitii foarte utile cu ajutorul ei.

Cand faci un antrenament cu mingea, care nu este stabila, esti nevoit sa folosesti mai multi muschi pentru a-ti mentine echilibrul. De exemplu, daca te asezi pe ea si folosesti niste gantere pentru a face exercitii pentru biceps, iti vei tonifia si abdomenul, acesta mentinandu-se incordat pentru a-ti pastra echilibrul. Pe langa beneficiile evidente pe care ti le aduce antrenamentul cu mingea, al arderii caloriilor si tonifierii, acesta iti va imbunatati si echilibrul, lucru care te va ajuta in activitatile de zi cu zi, prevenind accidentarile prin cadere.

Asa ca nu ezita si incearca acest tip de antrenament pentru incepatori!

  1. Genuflexiune

Stai drept cu mingea lipita de partea inferioara a spatelui si un perete. Sprijina-te pe minge si coboara usor, indoind genunchii, pana cand coapsele ajung paralele cu podeaua. Revino incet in pozitie initiala. Repeta de 10 ori.

  1. Ridicari pelvine

Asaza-te pe spate si sprijina-ti calcaiele pe minge. Ridica usor pelvisul, mentine pozitia pentru 2 secunde si revino in pozitie initiala. Repeta de 10 ori.

  1. Abdomene

Asaza-te cu partea inferioara a spatelui pe minge, tinand bratele la ceafa. Ridica trunchiul fara a te folosi de brate si revino in pozitie initiala. Expira pe efot. Repeta de 10 ori.

  1. Rotari pe brate

Stai in sprijin pe varfurile picioarelor si pe antebrate, mentinand spatele drept. Tine antebratele pe minge si realizaeaza o miscare circulara. Repeta de 10 ori spre stanga si de 10 ori pe dreapta.

  1. Flexii pentru biceps

Asaza-te pe minge cu talpile lipite de sol, tinand spatele drept. Foloseste doua greutati (gantere sau sticle umplute cu apa) si flexeaza antebratele pe brate. Repeta de 15 ori.

  1. Fluturari pentru piept

Asaza-te cu partea superioara a spatelui pe minge, ridica soldurile si tine talpile pe sol. Coboara bratele in lateral si revino in pozitie initiala. Repeta de 10 ori.

Marius Vasilescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu