Toamna asta slabim: dieta cu pere si alte alimente de sezon!

Timp estimat de citire2 minute, 42 secunde

Dieta cu pere, mere si alte alimente de sezon da cu adevarat roade! Toamna este un sezon ideal pentru a tine o cura de slabit, intrucat sunt disponibile o multime de fructe, legume si diferite tipuri de nuci, la preturi accesibile. Dieta de toamna include pere, mere si alte alimente de sezon pe care le indragesti si tu, cu siguranta!

Descopera in ce consta dieta cu pere si alte alimente de sezon si scapa si tu de kilogramele in plus in aceasta toamna!

Top 12 alimente recomandate in dieta de toamna

1. Pere

Perele sunt o sursa excelenta de fibre, de aceea o dieta cu pere ajuta la reglarea tranzitului intestinal. In plus, perele contin pectina si confera imediat senzatia de satietate.

2. Seminte de dovleac

Nu arunca semintele de dovleac, ci mai bine prajeste-le in tava de cuptor, fara sa presari sare si consuma-le ca atare! Semintele de dovleac sunt bogate in proteine, fibre, fier, cupru, magneziu, mangan, zinc, acid folic si potasiu!

3. Mere

In acest sezon, pietele abunda in numeroase soiuri de mere, deci vei gasi ceva pe placul tau. Mai dulci sau mai acrisoare, merele au putine calorii, contin vitamine si minerale si, in plus, iti infuzeaza organismul cu fibre bune pentru digestie.

4. Dovleac

Pulpa de dovleac este o adevarata “bomba” de fibre, vitamine si minerale, plus un antioxidant foarte important – betacaroten! Pentru un gust delicios, poti condimenta dovleacul cu scortisoara, nucsoara si vanilie.

5. Scortisoara

Acest condiment versatil este recunoscut pentru o proprietate esentiala atunci cand vine vorba de slabit: taie pofta de mancare si, mai ales, reduce apetitul pentru dulciuri.

6. Varza rosie

Varza este nu numai un aliment accesibil, ci si unul recomandat in dietele de slabit, datorita continutului mic de calorii. O suta de grame de varza rosie cruda, data pe razatoare, contine doar 31 de calorii, plus o “doza” sanatoasa de vitamina C (iti ofera 95% din doza zilnica recomandata), vitamina K, vitamina B6 si mangan!

7. Conopida

Asemenea verzei rosii, conopida este o sursa neasteptata de vitamina C si, in plus, contine proteine si doua grame de fibre pe portie – ambii nutrienti sunt importanti pentru slabit! Daca vrei sa incerci un preparat nou, incearca un piure de conopida, ce contine doar 25% din caloriile unui piure obisnuit, din cartofi!

8. Pastarnac

Daca pana acum ai crezut ca pastarnacul este bun doar in ciorba, a venit momentul sa-ti schimbi parerea! Pastarnacul este foarte bogat in fibre, bune pentru digestie si iti confera senzatia de satietate pe termen lung. Include-l in supe-crema si piureuri cat mai des!

9. Castane comestibile

Castanele coapte sunt o optiune buna pentru a-ti potoli foamea, mai ales ca sunt sarace in calorii si grasimi, spre deosebire de alte tipuri de nuci si/sau seminte.

10. Nuci

Nucile sunt surse extraordinare de Omega 3, de aceea nu trebuie sa lipseasca din dieta ta de toamna. Intrucat contin multe calorii si acizi grasi Omega 3, limiteaza-te la o portie pe zi!

11. Praz

Asemanator cu ceapa si usturoiul, prazul este un aliment pe care organismul tau il digera usor si confera gust preparatelor tale, avand putine calorii.

12. Gutui

“Inrudite” cu perele si merele, gutuile contin foarte multa vitamina C, fibre dietetice, cupru, antioxidanti si pectine – motive serioase pentru a le include in meniul tau din aceasta toamna!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu