Pregateste-ti din timp silueta pentru vara! Iata planul tau pe 5 zile!

Timp estimat de citire3 minute, 6 secunde

Poate ca mai ai ragaz pana la sosirea sezonului costumelor de baie, dar de ce nu ti-ai sculpta corpul din timp? In doar cinci zile, fara a recurge la metode drastice de slabit, iti poti tonifica trupul si elimina cele cateva kilograme in plus care te separa de silueta de vis!

Franci Cohen, antrenor si medic nutritionist, este autoarea acestui plan grozav de cinci zile la care poti recurge ori de cate ori simti nevoia unei detoxifieri. Programul sau rapid si eficient implica mai multe mese mici (notate M1, M2 etc.) pe zi, plus cate o ora de exercitii fizice in ritm alert.

De-a lungul celor cinci zile, poti bea cafea neindulcita – eventual, cu putin lapte degresat – si neaparat cel putin doi litri de apa plata!

Ziua 1

M1: Clatite americane din faina integrala, 3 albusuri de ou, jumatate de banana si scortisoara. Savureaza o portie (doua bucati) cu capsune proaspete.

M2: Un mar si 2 linguri de iaurt grecesc degresat.

M3: Rulouri cu carne de curcan: adauga, in 3 frunze mari de salata, un amestec de bucatele de curcan la gratar, 2 morcovi dati pe razatoare, putina rucola maruntita si un dressing din otet balsamic, mustar Dijon, maioneza degresata si condimente.

M4: O portie de clatite americane, plus o para.

M5: 6 migdale crude si 250 ml de lapte degresat.

M6: O salata de rucola cu dressing light si 100 ml de apa calduta cu zeama de lamaie.

Ziua 2

M1: 3 bilute din 250 g de fulgi de ovaz, 200 g de fulgi de nuca de cocos, 125 g de unt de nuci, 125 g de faina de seminte de in, 125 g de fulgi de ciocolata neagra, 75 ml de miere si 1 lingurita de extract de vanilie. Ar trebui sa obtii 25-30 de bilute hranitoare.

M2: 125 g de cereale integrale cu 200 ml de lapte degresat si 3 capsune.

M3: 250 g de pepene galben, 3 nuci si 3 migdale.

M4: O briosa din faina integrala si o omleta din 3 albusuri si 125 g de frunze de baby spanac.

M5: O conserva de ton in apa, amestecat cu 125 g de varza, 125 g de morcovi dati pe razatoare, maioneza degresata si mustar Dijon.

M6: Un ardei gras rosu si 250 ml de apa calduta cu zeama de lamaie si un praf de piper cayenne.

Ziua 3

M1: Un mar verde.

M2: 2 linguri de iaurt grecesc degresat cu 2 lingurite de cereale integrale, 50 g de afine si 50 g de zmeura.

M3: O clementina si un ou fiert tare.

M4: O salata din 250 g de rucola, 250 g de patrunjel si zeama de la o lamaie.

M5: O portie de supa de legume si un ou fiert tare.

M6: 2 chiftele la gratar din 250 g de carne tocata de pui, 1 avocado, 125 g de pesmet, 1 catel de usturoi si 2 lingurite de coriandru proaspat. Savureaza-le alaturi de o salata verde cu dressing light.

Ziua 4

M1: O briosa din faina integrala.

M2: 3 felii de banane cu topping de unt de arahide.

M3: 2 clatite americane (vezi Ziua 1).

M4: O portie de supa de legume cu cateva bucatele de pui.

M5: O salata din legume cu frunze verzi, 50 g de pui la gratar, 3 capsune si 6 migdale maruntite, plus dressing light si condimente.

M6: 250 ml de apa calduta cu o lingurita de zeama de lamaie si un praf de piper cayenne.

Ziua 5

M1: O felie de paine integrala cu o lingura de unt de arahide si jumatate de mar verde.

M2: O jumatate de banana si 6 migdale crude.

M3: O bucata (30 g) de branza cu continut redus de grasimi si un ardei gras rosu.

M4: O conserva de ton in apa, amestecat cu putin mustar Dijon, plus 2 bucati de telina verde.

M5: 100 g de ton la gratar cu garnitura de broccoli la abur si o salata de legume cu frunze verzi cu dressing light.

M6: O cana de ceai neindulcit de menta.

Dana Saporan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu