Geanina Ilies: „Exercitiile fizice iti ofera incredere, forta interioara si un scut impotriva depresiei”

Timp estimat de citire4 minute, 22 secunde

Prezentatoarea stirilor sportive de la Antena 1, Geanina Ilies, este una dintre vedetele cu cel mai frumos corp, si nu spun asta in zadar. A fost fotografiata de nenumarate ori in costum de baie si arata impecabil! Asa ca trebuia sa aflam ce program de antrenament are Geanina, cum se motiveaza sa faca sport, ce mananca si daca tine vreo dieta. Raspunsurile… s-ar putea sa va surprinda!

Slab sau Gras: Cum ai ajuns sa prezinti stirile sportive la Antena 1 si ce te-a facut sa te indrepti catre acest domeniu?
Geanina Ilies: Intotdeauna mi-a placut sportul, iar in timpul facultatii am ales sa fac practica in redactia sportiva a unei televiziuni, tocmai pentru a vedea exact cum stau lucrurile. Mi-a placut foarte mult si mi-am dat seama ca e ceea ce vreau sa fac pe viitor. Lucrurile au luat o directie foarte frumoasa in 2011, cand cei din trustul Intact m-au contactat sa prezint jurnalul de stiri sportive. A fost startul ideal al carierei mele.

SG: Spuneai ca pentru tine sportul e ca un virus. Cum te „contaminezi” cu un astfel de „virus” foarte bun pentru sanatate?
GI: Simplu. Il practic dupa un program bine stabilit si imi place sa incerc orice sport. Nu ma abat de la nimic. Ma simt excelent cand ies din sala. Pentru mine sportul e totodata relaxare si sanatate.

SG: Ce sporturi iti place sa urmaresti?
GI: Imi place foarte mult voleiul, pe care l-am si practicat, fotbalul si tenisul. La fotbal deja nu ma mai uit singura. Patrick, fiul meu, are deja o echipa preferata si nu rateaza niciun meci al celor de la FC Barcelona.

SG: Paparazzi te fotografiaza in fiecare vara in costum de baie si de fiecare data esti pe lista vedetelor cu cel mai frumos corp. Cum te mentii in forma?
GI: Am observat si eu ca nu le scapa nimic paparazzilor, insa daca ma mentin in forma o fac pentru sanatatea mea. Poate sunt eu putin mai norocoasa si am un organism „prietenos”, insa vad mult mai simplu lucrurile: o alimentatie sanatoasa si mult sport.

SG: Ai un program anume de antrenament si daca da, ni-l poti spune si noua?
GI: Am un program, da. Fac prin rotatie cycling, zumba, kungoo jumps aerobic, yoga, pilates in diferite zile ale saptamanii.

SG: In ce iti gasesti motivatia de a face sport?
GI: Pentru mine exista niste beneficii psihice pe care exercitiile fizice ti le ofera: incredere, forta interioara si un scut impotriva depresiei, anxietatii sau stresului.

SG: Ce sfat le-ai da celor care nu reusesc sa „se tina” de sport?
GI: Exact acelasi din care imi gasesc si eu motivatia: esti mult mai increzator, mai putin stresat, mai energic si mai sanatos.

SG: Cum ai reusit sa te tii departe de problema care le da batai de cap mai tuturor femeilor, celulita?
GI: Celulita nu e doar problema acelor femei care se lupta cu kilogramele, ea poate aparea foarte bine si la femeile slabe. Eu una am reusit sa nu ma confrunt cu aceasta problema si pot spune ca sunt norocoasa.  Fac sport, am o alimentatie sanatoasa, fara excese de grasimi animale, dulciuri, sucuri si aditivi alimentari. Nu consum cafea, alcool sau tutun.

SG: Ce stil de alimentatie ai? Cum arata o zi din viata ta din acest punct de vedere?
GI: E foarte important sa mananci cu placere – dar la fel de important e ca mancarea sa fie sanatoasa.  Prima masa a zilei e foarte importanta pentru ca iti da energia necesara unei zile de munca. Trebuie sa fie variata, sa contina atat carbohidrati complecsi, cat si proteine. Aceasta combinatie ne ofera vitalitate si indeparteaza senzatia de foame pentru mult timp.  Dimineata consum fructe si legume sau cereale integrale, iaurt, oua fierte sau un shake. Pranzul si cina trebuie sa asigure 1/3 din aportul total zilnic si sa fie compuse dintr-un aperitiv, un fel principal (carne sau peste cu zarzavaturi) si branza/lactate si un fruct. Secretul consta in varierea meniului!

SG: In Romania, din cate vedem, femeile sunt mai preocupate de felul in care arata decat barbatii. De ce crezi ca se intampla acest lucru?
GI: Pentru ca noi femeile suntem mult mai ambitioase si ne preocupam din timp de aspectul nostru fizic. Barbatii sunt constienti ca imbatranesc mai greu, poate.

SG: Vedem din ce in ce mai multi copii supraponderali, iar parintii lor nu par sa se ingrijoreze, lucru care mie mi se pare incredibil. Care este atitudinea ta fata de acest aspect si cum procedezi cu baietelul tau, Patrick?  
GI: Multi parinti adopta principiul „mai bine gras si sanatos, decat slab si anemic” in cresterea copiilor si ajung sa faca din propriii copii niste supraponderali. Eu nu-i dau niciodata copilului meu produse de fast food, nu-i condimentez mancarea si incerc sa ii introduc in alimentatie foarte multe fructe si legume. Trebuie sa ne ferim copiii si de tentatiile „sedentare”, precum laptopul si televizorul si sa ii incurajam sa faca foarte mult sport.

SG: La final, transmite-le, te rog, un gand cititorilor Slab sau Gras…
GI: Beti foarte multa apa, gasiti o forma de sport care sa va placa si nu fumati!

Text: Bianca Badescu
Foto: Antena 1

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate