Dieta Five Hands, mananci de 5 ori, slabesti cat vrei!

Timp estimat de citire3 minute, 10 secunde

Five Hands nu este o dieta noua, insa a revenit in atentia publicului datorita Victoriei Beckham. Diva a scapat de kilogramele in plus dupa cea de-a patra sarcina in timp record, in doar doua luni, urmand Five Hands. Si cum tot ce atinge, ce poarta, ce face Victoria se transforma fie in trend, fie in mina de aur, si acest regim alimentar a capatat o notorietate fabuloasa, aproape peste noapte! Sa vedem despre ce este vorba!

Harper Seven, fetita lui David si a Victoriei Beckham, a venit pe lume in iulie 2011, iar in septembrie, mamica ei deja incapea in rochiile marimea XS, o performanta admirata si blamata deopotriva. Atunci toata lumea s-a intrebat frenetic: ce mananca Victoria? Cum a reusit asa ceva? Se infometeaza oare? A recurs la operatii estetice? Raspunsul a venit chiar de la fashionista, care a vrut sa clarifice lucrurile si sa sublinieze faptul ca a slabit in mod natural si sanatos, cu dieta Five Hands!

Five Hands, alegerea Victoriei Beckham

Asadar, vreme de 2 luni, Victoria a mancat de 5 ori pe zi, iar de fiecare data portii cat sa incapa intr-o palma! Pentru ca da, acesta este principiul de baza al programului alimentar! Somon afumat sau la abur, legume fierte sau crude, creveti cu chilli, omleta, migdale, seminte de in, caju, alune de padure sau muguri de pin, supe-creme de legume, smoothies, salate de fructe, fructe de goji si iaurturi, in asta a constat meniul divei. Iar in paralel, ore de sport cu exercitii usoare de Pilates, mers pe banda si inot. Rezultatul? Dupa 2 luni, 10 kilograme in minus si nici urma de semne ale unei foste sarcini! Drastic sau acceptabil?

 

Cum functioneaza dieta de slabire Five Hands?

Principiul 1: Trebuie sa consumi 5 mese pe zi, la ore fixe, iar cantitatea de alimente sau mancare trebuie sa iti incapa intr-o palma

Principiul 2: Este foarte important sa numeri caloriile, proteinele si carbohidratii pe care ii consumi, asa ca mare atentie la calcule!

Principiul 3: Numarul de calorii permise pe zi este de 1200. Stabileste cu un nutritionist felul in care le imparti pe toata durata zilei. Dieta de slabire Five Hands presupune un meniu customizat.

Principiul 4: Monitorizeaza-ti evolutia. Daca inca iti este foame dupa o masa, ia in considerare echilibrarea raportului dintre proteinele cu continut scazut de grasime si carbohidratii pe care ii consumi. De asemenea, bea minimum 2.5 litri de apa sau ceai verde neindulcit zilnic.

 

Alimente recomandate in dieta de slabire Five Hands

Mesele cu continut scazut de grasime pot consta in peste, fructe de mare si piept de curan, obligatoriu de dimensiunea unei palme. Exista carbohidrati pe care ii poti consuma in cantitati nelimitate, cum ar fi ciuperci, ridichi, ceapa, broccoli, varza, telina, conopida, andive, patrunjel etc.

Intr-o cantitate cat sa incapa in 2 pumni inclestati poti manca fasole verde, salata, castraveti, sparanghel, rosii, capsuni, mure, varza de Bruxelles, bucatele de mar, de para, de ananas, iar cat sa incapa intr-un singur pumn ai liber la mazare, usturoi, morcov, ghimbir, lamaie, piersica, grapefruit, struguri, afine, ardei gras, dovlecel, vanata, naut, verdeturi.

Cu toate ingredientele de mai sus ai voie sa te joci, sa inventezi retete, sa faci supe, salate, smoothies sau orice alte bunatati, peste care ai voie sa presari condimente si ulei de masline extravirgin.

 

In tot timpul cat urmezi regimul de slabire Five Hands nu ai voie sa mananci dulciuri, paine, produse de panificatie si patiserie, sucuri carbogazoase, mancare de la fast-food, cafea, energizante, carne de porc si vita, mezeluri, branzeturi grase, unt, banane, smochine sau prune. Toate acestea trebuie impletite cu minimum 3 ore saptamanal de sport, plus masaje.

Chiar daca pare o dieta drastica, specialistii spun ca sanatatea nu este pusa in pericol, iar efectele sunt fabuloase! Cat despre senzatia de foame, acesti promit ca va disparea dupa primele 3 zile, cand organismul deja se va obisnui cu regimul!

 

Vanessa Stefan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate