Dieta cu paine integrala: slabesti fara sa te infometezi!

Timp estimat de citire3 minute, 30 secunde

Dieta cu paine integrala este o realitate: chiar daca painea alba este considerata inamicul unui trup de vis, varianta sa 100% integrala se poate dovedi un prieten de nadejde cand vrei sa scapi usor si sanatos de acele cateva kilograme nesuferite care te despart de silueta ideala. Cu ajutorul ei, poti ajunge sa elimini 3 kilograme in numai 5 zile!

Spre deosebire de „sora” sa obtinuta din faina alba, painea integrala (din faina de grau) este ticsita cu fibre – de fapt, contine de 2 ori mai multe decat cea alba! -, substante nutritive pretioase in lupta ta contra surplusului de kilograme. De ce? Deoarece un aport consistent de fibre tine foamea sub control, prelungind senzatia de satietate. Cu alte cuvinte, consumand cantitati moderate de paine integrala, iti reduci considerabil pofta de tentatii alimentare calorice si, astfel, reusesti sa slabesti fara a acumula frustrari.

Alte surse valoroase de fibre, pe care este important sa le incluzi in meniul zilnic atunci cand vrei sa slabesti? Fructele si legumele (preferabil proaspete), cat si alte cereale integrale, cum ar fi orzul si ovazul.

Dieta cu paine integrala: minus 3 kilograme in doar 5 zile

O poti urma pe termen lung, transformand-o intr-un adevarat stil de viata sanatos, sau poti profita de ea atunci cand vrei sa „topesti” rapid, fara repercusiuni asupra sanatatii, cateva kilograme nesuferite. Dieta cu paine integrala este usor de urmat si, in doar 5 zile, te ajuta sa scapi de 3 kilograme. Iata o sugestie de meniu gustos pentru fiecare dintre cele 5 zile ale dietei cu paine integrala:

Ziua 1

  • Micul dejun: un ceai sau o cafea (neindulcita), un fruct, un ou fiert si o felie de paine integrala cu putin unt;
  • Pranzul: o salata de legume proaspete cu dressing light (zeama de lamaie/otet si putin ulei de masline), o felie de paine integrala si un iaurt cu bucati de fructe (proaspete sau congelate);
  • Cina: o portie (100 grame) de carne slaba cu garnitura de legume (sparanghel, broccoli, conopida etc.; exclus legumele cu amidon, cum este cartoful) sotate sau la abur, o felie de paine integrala si un iaurt cu 0% grasimi.

Ziua 2

  • Micul dejun: un ceai sau o cafea, un ou prajit in apa, un fruct sau un suc natural si o felie de paine integrala, unsa cu putin unt;
  • Pranzul: salata cu castraveti, morcovi si rucola sau salata verde, cu dressing light, alaturi de o felie de paine integrala (optional, cu putin unt);
  • Cina: o portie de carne slaba, pregatita la gratar sau la cuptor, cu condimente si legume.

Ziua 3

  • Micul dejun: ceai sau cafea, un ou fiert, o portocala sau un mar si o felie de paine integrala cu unt;
  • Pranzul: sendvis din paine integrala, cu putin unt, o felie de branza cu continut redus de grasimi si o felie de sunca slaba, 100 grame de carne slaba la gratar, o salata de rosii cu dressing de iaurt si un fruct, ca desert;
  • Cina: 100 grame de curcan la gratar cu piure de legume, cu salata de rosii cu dressing si un fruct.

Ziua 4

  • Micul dejun: cafea sau ceai, o felie de paine integrala cu unt, un ou fiert si un mar;
  • Pranzul: sendvis din paine integrala, cu unt si 2 felii de sunca slaba, un iaurt degresat, o salata de rosii si un fruct;
  • Cina: 100 grame de pui sau curcan la gratar sau cuptor, o felie de paine integrala cu unt si un iaurt degresat, cu fructe de padure proaspete sau congelate.

Ziua 5

  • Micul dejun: ceai sau cafea, o felie de paine integrala cu unt, un ou prajit in apa sau fiert si o portocala ori un pomelo;
  • Pranzul: sendvis cu o felie de branza slaba si doua felii de sunca si o salata de rosii cu dressing de iaurt;
  • Cina: 150 grame de pui sau curcan la gratar, cu garnitura de ceapa si rosii, plus o felie de paine integrala cu unt.

Nu uita ca, in fiecare zi de dieta cu paine integrala, sa consumi cel putin 2 litri de apa si sa eviti alimentele cu un continut mare de calorii. Ideal ar fi sa nu urmezi aceasta dieta mai mult de 5 zile consecutive, dar o poti transforma intr-un stil de viata prin adaugarea in meniul zilnic a unei cantitati generoase de legume si de fructe.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu