Dieta Biggest Loser, versiunea 2013

Timp estimat de citire3 minute, 30 secunde

Jillian Michaels este faimoasa antrenoare din show-ul de slabit american „The Biggest Loser” si a ajutat mii de oameni sa slabeasca, atat prin intermediul emisiunii, cat si datorita cartilor si programelor de antrenament pe care le-a scos pe piata. In 2013, antrenoarea a publicat o noua carte cu un plan de slabit practic si clar, potrivit pentru oricine vrea sa slabeasca sanatos.

Chiar daca si-a propus sa nu mai publice nicio alta carte de slabit, Jillian Michaels a realizat ca oamenii au nevoie de un plan simplu si usor de pus in aplicare. Asa a luat nastere cartea „Slab pentru toata viata”, ce contine trucuri simple pentru a slabi si a nu te mai ingrasa niciodata. Jillian Michaels sustine ca a dorit sa faca slabitul accesibil pentru toata lumea si tot ce trebuie sa faci este sa uiti de toate obstacolele, sa aplici sfaturile si sa obtii rezultatele pe care le vrei. Esti pregatit sa slabesti?

Un corp frumos, pe viata

Primul si cel mai important sfat de care trebuie sa tii cont este sa eviti dietele monotone, care iti dezechilibreaza metabolismul si transforma slabitul intr-o adevarata corvoada. „Mi-am folosit toata experienta ca sa construiesc un plan simplu care se potriveste cu stilul de viata al oricarei persoane si care intuieste fiecare dilema legata de slabit, de la costuri si faze de platou pana la foame si pofte culinare”, mentioneaza Jillian Michaels.

Invitata in emisiunea lui Doctor Oz, Jillian Michaels a recomandat spectatorilor sa-si lege o funda in partea de sus a abdomenului, astfel incat sa le fie mai usor sa-si dea seama cand sa se opreasca din mancat.

Regulile de baza pe care trebuie sa le urmezi sunt:

1. Consuma cat mai multe alimente proaspete, organice, neprocesate. Stim ca este greu, de aceea antrenoarea iti permite ca meniul tau zilnic sa fie compus din 80% alimente sanatoase si dietetice, iar 20% alimente care iti plac. In felul asta, nu vei simti dorul mancarii care chiar iti place.

2. Fa sport in fiecare zi sau, cel putin, de 4-6 ori pe saptamana. Jillian Michaels iti recomanda antrenamentele de tip circuit cu intensitate crescuta, o combinatie de exercitii cardio si de forta. Acest tip de antrenament te ajuta sa arzi calorii in timp ce faci sport, dar si dupa, iar daca incorporezi in rutina ta zilnica si exercitii de forta, iti accelerezi metabolismul.

3. Adapteaza-ti meniul astfel incat sa mananci sanatos si cand nu esti acasa – in oras sau in vacanta. Invata sa alegi tot ce e mai bun pentru tine din meniul restaurantelor si concentreaza-te asupra alimentelor de baza: legume, cereale si proteine.

4. Gestioneaza-ti nivelul de stres si odihneste-te suficient. Conform antrenoarei, somnul este piatra de temelie in slabire si in mentinerea unei siluete frumoase, din cauza impactului pe care il are asupra hormonilor ce controleaza arderea si depozitarea grasimilor. Cu cat este mai echilibrat sistemul tau hormonal, cu atat mai bine vei reusi sa iti gestionezi greutatea. Opt ore de somn in fiecare noapte sunt esentiale pentru slabit si pentru o stare generala buna!

5. Creeaza-ti singur un plan de viata, nu doar de slabit, pe baza acestor recomandari. Uita de diete! Astfel, vei reusi sa slabesti si sa nu te mai ingrasi niciodata.

Alimente recomandate: iaurt degresat bio, branza degresata bio, oua organice, peste salbatic, pui organic, vita hranita cu iarba, carne de porc bio, fulgi de ovaz, quinoa, paine integrala, hummus, fasole neagra, unt de migdale, nuci, mere, fructe de padure, rosii, spanac, ciuperci, salata verde, varza de Bruxelles, cartofi dulci, ulei de masline, cafea, ceai.

Pe baza alimentelor de mai sus, antrenoarea iti recomanda sa iti creezi singur meniul de fiecare zi, astfel incat sa mananci ce iti place, la orele convenabile pentru tine. Este important sa pregatesti alimentele intr-un mod dietetic – fara prajeli in exces, ci este mai bine sa le gatesti pe gratar, la aburi, la cuptor sau sa le fierbi.

Exemplu de meniu pentru o zi

Mic dejun: iaurt grecesc degresat cu fructe proaspete; o ceasca de cafea

Pranz: burger organic de vita cu o chifla din faina integrala; salata verde

Gustare: hummus cu betisoare din legume crude

Cina: fasii de piept de pui la gratar cu garnitura de fasole neagra

Raluca Baciu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate