Cura de slabire cu fructe

Timp estimat de citire3 minute, 30 secunde

Daca ai cateva kilograme in plus de care vrei sa scapi rapid, iti propunem sa incerci cura de slabire cu fructe. Este o dieta foarte eficienta, insa destul de restrictiva, intrucat, de-a lungul unei saptamani, va trebui sa mananci exclusiv fructe. Cu toate acestea, dat fiind faptul ca se tine pe termen scurt, nu produce dezechilibre majore in organism.

Descopera in continuare ce presupune cura de slabire cu fructe, ce beneficii aduc organismului fructele recomandate in dieta si care sunt variatiile curei de slabire cu fructe.

In cadrul acestei diete, ai voie saconsumi orice fel de fruct, cu exceptia bananelor si strugurilor, care contin un procent ridicat de zahar. Desigur, poti privilegiaconsumul fructelor despre care se stie ca ajuta la arderea grasimilor, cum ar fi:

  • Ananasul, care contine bromelina, substanta care arde grasimile si combate celulita;
  • Papaya, care este bogata in enzime ce accelereaza procesul de digestie, dar si in fibre solubile care confera o senzatie de satietate de lunga durata;
  • Pepenele verde, care este format din 90% apa; zaharurile din compozitie asigura energia necesara pe parcursul intregii zile;
  • Portocala sau grepfrutul, care contin vitamina C,ce contribuie semnificativ la arderea grasimilor; in plus, citricele sunt bogate in celuloza si fibre, care solicita organismului un consum ridicat de energie pentru realizarea procesului de digestie;
  • Merele, carecontin pectine, fibre solubile ce limiteaza cantitatea de grasimi absorbite in organism, regleaza tranzitul intestinal si induc senzatia de satietate.

Cura de slabire cu fructe rapida

Aceasta dieta ajuta nu doar la pierderea kilogramelor in plus, dar si la detoxifierea organismului, intrucat acesta nu mai este nevoit sa digere carne sau alte alimente procesate. Iata cum trebuie urmata cura de slabire cu fructe:

In prima zi: un ananas la fiecare 2 ore;

A doua zi: papaya si mere dimineata, ananas la pranz, mere sau mango seara;

A treia zi: mere sau kiwi dimineata, ananas la pranz, mere sau kiwi seara;

A patra zi: pepene verde sau zmeura la fiecare 2 ore;

A cincea zi: pepene dimineata, caise la pranz, afine si coacaze negre;

A sasea zi: prune dimineata, ananas la pranz, pepene verde seara;

A saptea zi: pepene sau mere la fiecare 2 ore.

La capatul unei saptamani de dieta, daca nu ai trisat, cantarul iti va arata cu 3-4 kg mai putin. Aceasta dieta nu trebuie urmata frecvent sau pe termen lung, deoareceantreneaza carente de proteine si de lipide, nutrienti esentiali organismului. O poti relua insa dupa jumatate de an.

Cura de slabire cu fructe si iaurt

Aceasta dieta este ceva mai usor de urmat decat cea anterioara, intrucat permite si consumul altor alimente in afara fructelor. Dureaza tot o saptamana, la capatul careia vei cantari cu 3-4 kg mai putin.Cura de slabire cu fructe si iaurt este usor monotona intrucat in fiecare zi se consuma aproximativ aceleasi alimente, totusi este un inconvenient minor avand in vedere rezultatele.

Mic-dejun: 300 g iaurt dietetic, 3 biscuiti integrali, un ceai neindulcit

Pranz: 300 g iaurt dietetic, o supa de legume, fructe la discretie

Gustare: 300 g iaurt dietetic, un ceai neindulcit

Cina: 300 g iaurt dietetic, supa de legume (sau peste slab la gratar cu salata de legume), 3 prune uscate.

Cura de slabire cu fructe goji

Fructele goji sunt pline de vitamine, oligoelemente si proteine si au numeroase beneficii, printre care: imbunatatesc circulatia sanguina, mentin sanatatea inimii, a sistemului nervos, intarzie imbatranirea, ajuta procesul de slabire si combat celulita.

Fructele goji pot fi consumate dimineata, la micul dejun, acestea furnizandu-ne energia de care avem nevoie pe parcursul intregii zile. Le poti adauga in lapte alaturi de cereale sauin iaurt. La pranz, te poti delecta cu o salata de fructe care sa contina, pe langa goji, mere, ananas si portocala, trei fructe eficiente in arderea grasimilor.

Cura de slabire cu fructe goji nu este una restrictiva putand fi urmata o perioada indelungata. Poti consuma carne slaba si peste la gratar, lactate degresate, legume si fructe. In cadrul celor 3 mese principale, integreaza laptele cu cerealeintegraleamestecate cu goji, iaurtul cu goji si salata de fructe cu goji. In plus, de-a lungul zilei, consuma 2-3 cani de ceai de goji. Tine cont sa nu fierbi foarte mult apa pentru ceai. Aceasta nu trebuie sa aiba mai mult de 90 de grade, altfel se distrug principiile active.

Sursa: regimesmaigrir.com

Oana Anghel

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate