Antrenament super-eficient cu TRX

Timp estimat de citire0 minute, 45 secunde

TRX-ul este un instrument de antrenament care scrie istorie in domeniul fitness-ului. Acest tip de antrenament poate fi practicat oricand, oriunde si de oricine. Si asta pentru ca echipamentul este de mici dimensiuni, usor transportabil, iar nivelul de rezistenta si cel de dificultate pot fi controlate si adaptate pregatirii fizice a fiecarei persoane.

Editia aceasta iti propunem un antrenament tip circuit care utilizeaza TRX-ul. Am apelat la un expert in domeniu: Andrei Capatana (Instagram: Adrei_dreu) este fost atlet de performanta, instructor de fitness, instructor acreditat de TRX si personal trainer. Iata exercitiile executate chiar de el.

Squat and Row

Din pozitie initiala stand in picioare, inclinat, incordeaza fesierii si tine pieptul in fata (nu aduce umerii in fata). Coboara in genuflexiune, mentinand centrul de greutate pe calcaie, ridica-te, iar cand ajung sus executa miscarea de ramat cu bratele pe langa corp. Exercitiul tonifica musculatura coapselor, fesierii, spatele si bicepsul. (15 repetari)

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate