Antrenament de Oscar: cum s-a pregatit Emma Stone pentru „La La Land”

Timp estimat de citire3 minute, 0 secunde

Te intrebi de unde vine succesul rasunator al musicalului „La La Land”? Dincolo de scenariu, decoruri spectaculoase, ritmuri ametitoare de jazz si maiestria regizorului, talentul si implicarea totala a actritei Emma Stone, care a avut o prestatie de exceptie alaturi de Ryan Gosling, au fost fara doar si poate hotaratoare.

Fermecatoare, energica si intr-o forma fizica de invidiat, Emma Stone a intrat in lumea cantecului si dansului din Los Angeles pentru a-i da viata Miei, protagonista filmului de Oscar – „La La Land”. In ciuda aparentelor, n-a fost un rol deloc usor. Sa dansezi step si sa executi toate acele coregrafii complicate in tempo rapid, nu-i tocmai simplu. E nevoie de o conditie fizica deosebita pentru a face fata zilelor lungi petrecute pe plaoturile de filmare, dansand si cantand aproape fara incetare. Cum dobandit-o?  Cu doar 3 exercitii, efectuate sub indrumarea lui Jason Walsh, antrenorul ei personal.  Sa le luam pe rand.

Indreptarile cu bara

Mai cunoscute cu denumirea de „deadlifts”, indreptarile sunt un exercitiu de baza in culturism, dar si in programele orientate catre reducerea depozitelor adipoase, intrucat cresc arderile calorice. „Le includ in toate programele mele de antrenament, concepute atat pentru barbati, cat si pentru femei, deoarece intaresc grupele musculare majore, imbunatatesc mobilitatea si corecteaza aliniamentul corpului”, a afirmat Walsh.

Cum se executa:

  • Stai cu picioarele departate la nivelul umerilor, cu varfurile orientate in afara la un unghi de 30-45 de grade, fesele coborate la maximum, spatele drept, usor cambrat in zona lombara;
  • Apuca bara cu palmele – este foarte imporant ca priza sa fie cat latimea umerilor, si nu mai mica;
  • Cu sprijin pe calcaie, ridica-te usor, lasand bara sa circule foarte aproape de picioare, fara insa a o sprijini de acestea;
  • In prima parte a miscarii, foloseste mai mult forta picioarelor, apoi muta efortul pe zona lombara, iar la final, cand corpul este aproape drept, sarcina trebuie sa cada asupra trapezului.

Pentru inceput, lucreaza cu un baston, ca sa inveti sa controlezi miscarea in cele mai mici detalii. In felul acesta vei evita accidentarile si lezarea coloanei vertebrale.

Impingerea saniei cu greutati

Walsh are numai cuvinte de lauda despre acest exercitiu, zis si „sled pushes”: „Este pur si simplu minunat, implica toate grupele musculare importante, insa de o maniera unilaterala, intrucat un singur picior impinge la un moment dat”.

Cum se executa:

  • Se incarca sania cu greutati, astfel incat aceasta sa fie dificil de impins, dar nu excesiv de grea;
  • Prinde sania de manere, apleaca-te in fata si, tinand bratele intinse si spatele drept, impinge angrenajul inaintand alternativ, cu cate un picior.
  • Exercitiul trebuie sa se desfasoare cu viteza, din ce in ce mai mare.

Ridicari de bazin

Pentru a-si contura frumos posteriorul, Emma Stone a recurs, la indemnul antrenorului ei, la ridicarile de bazin. „Acesta ar putea fi cel mai bun exercitiu pentru muschii fesieri care, in opinia mea, reprezinta cel mai mare si cel mai important grup de muschi din organism”, a precizat Walsh.

Cum se executa:

  • Intinde-te pe sol, cu fata in sus si mainile pe langa corp;
  • Indoaie genunchii, departand picioarele la latimea umerilor;
  • Ridica soldurile, impingand din calcaie si avand grija ca partea superioara a spatelui sa ramana lipita de podea;
  • Expira in timp ce executi miscarea si mentine pozitia de sus pentru o secunda, apoi inspira si coboara.

Poti creste dificultatea acestui exerctiu, asezand o bara pe coapse. Evident, efectul va fi pe masura.

Jason Walsh este unul dintre cei mai cautati antrenori in randul celebritatilor de peste Ocean . Pe langa Emma Stone, acesta ii mai ajuta sa se mentina in forma pe Emily Blunt, Matt Damon si John Krasinski.

Foto: Hepta

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu