“Am slabit 40 de kilograme si am devenit instructor de fitness”

Timp estimat de citire2 minute, 44 secunde

Salut! In urma cu ceva ani am constat ca sunt descris de cei din jur ca fiind gras… chiar nu mi-am dat seama cum de am ajuns sa cantaresc 124 de kilograme! De fapt, nici nu imi amintesc daca eram sincer in perioada aia… ca toti grasutii aveam tendinta sa scad cam mult in mintea mea din valorile indicate de cantar… haine, incaltari…

Am ajuns sa am dificultati la mers, tot timpul aveam o somnolenta de necontrolat si incet-incet am inceput sa am mici probleme de sanatate. Acestea, cu timpul, s-au agravat. Apogeul a fost cand, din cauza unei miscari gresite, m-am ales cu o hernie de disc, iar dupa analize si RMN mi-a fost recomandat sa ma operez. Au fost luni intregi de chin, dureri si insomnie, stres, atacuri de panica. M-am imbogatit cu inca o afectiune numita colon iritabil din cauza stresului, apoi cu o constipatie cronica cu efecte extraordinar de dureroase: hemoroizi si fisuri anale. Deja ma impacasem cu gandul ca voi trai restul vietii mele in dureri si suferinta. Psihic eram la pamant. Urmaream disperat internetul, cautand permanent solutii sa imi imbunatatesc viata cumva si am tot incercat diverse metode de detoxifiere si ceaiuri-minune. Bineinteles ca fara niciun rezultat.

Dar am simtit o remediere a starii mele de sanatate cand am renuntat total la paine si zahar… In cateva luni am slabit aproape 15 kilograme, starea mea fizica si psihica s-au imbunatatit si am vrut mai mult. Mi-am dorit sa nu mai fiu bolnav…

Inainte de a slabi obisnuiam sa mananc multa paine si dulciuri. Permanent rontaiam ceva si mancam mult inainte de culcare, iar sucurile carbogazoase erau nelipsite. In procesul de slabire am adoptat principiile meselor la ore fixe, pastrand obiceiul si in momentul de fata.  Orele de masa sunt 7, 10, 13, 16 si 18, cu decalaj maxim de 20 de minute plus sau minus. Prima masa este de fructe pentru a-mi asigura energia pe tot parcursul zilei; la ora 10 – un sandwich cu paine de secara cu branza sau mezel slab; la ora 13 – orice mancare gatita fara carne sau un iaurt; la ora 16 – o ciorba sau supa; ultima masa – carne gatita in orice fel cu salata. Am experimentat, pentru cresterea masei musculare, si o alimentatie bazata mai mult pe proteine, pastrand orele de masa, si am avut succes. Am invatat sa imi manipulez greutatea dupa cum doresc si am observat ca ma pot ajuta si de postul alimentar pentru scaderea in greutate. O zi de post pe saptamana este benefica pentru organism, asta este ce am simtit eu.

In timp, corpul meu a simtit ca l-am scapat de povara kilogramelor in plus si fara niciun ajutor medical a eliminat toate bolile cu care se „imbogatise”. Mai mult, hernia de disc acum nu se mai resimte nici cand fac efort. Sportul a venit in viata mea ca o nevoie de refulare, apoi s-a transformat in pasiune si dependenta ulterior.

Ma numesc Cristian Ciurea, am 43 de ani, am fost obez si pe buza prapastiei. Astazi incerc sa ajut alti oameni aflati in situatia in care am fost eu. Am vrut sa invat mai mult si am urmat un curs de instructor de fitness. Indrazniti, faceti primul pas pentru sanatatea voastra, nu conteaza varsta si nu conteaza cate kilograme aveti acum! Viata-i mult mai frumoasa cand esti slab!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate