„Am slabit 13 kilograme in 3 luni”

Timp estimat de citire2 minute, 37 secunde

Dragi prieteni,
Ma numesc Eduard Sandu si inca de cand eram mic am fost supraponderal. La inceputul adolescentei, ma apropiam de obezitate. La 15 ani, aveam 1.69 m si 84 kg. Am crezut ca totul se datoreaza genelor, pentru ca toata familia si majoritatea rudelor erau supraponderale sau obeze (nu toti). Am inceput sa cred ca asa trebuie sa fiu si eu si ca nu am cum sa ma schimb, dar niciodata nu m-am acceptat asa cum eram.

Fiindca imi place sa stau la calculator, petreceam mult timp in fata lui. Mancam „cand aveam chef”, cat si ce vroiam. Acum imi dau seama ca acestea erau problemele mele.

Am incercat de cateva ori sa ma schimb, sa slabesc si am adoptat cateva diete. Am incercat si dieta disociata si-mi amintesc ca dupa zece zile am renuntat pentru ca ma simteam fara putere.
M-am hotarat sa aflu cat mai multe despre acest „teritoriu necunoscut”: pierderea in greutate. Am inceput sa caut pe internet. M-am uitat la sute de videoclipuri si articole, am citit si o multime de numere ale revistei Slab sau Gras. Am inceput sa-mi fac o idee: dietele nu functioneaza pe termen pe termen lung, ci doar un stil de viata sanatos. Am rezumat tot ceea ce stiam la momentul respectiv si mi-am alcatuit un plan de bataie.
Am pus planul in aplicare si kilogramele au inceput sa scada treptat. In general 1kilogram pe saptamana, ceea ce e bine. Mai tarziu am aflat ca  „slabitul peste noapte” nu este sanatos si nu dureaza mult pana revii la „forma” initiala, poate chiar mai rau.
In 3 luni, am slabit 13 kilograme. Ma simteam foarte mandru de mine. Ma simteam mult mai bine, chiar si lumea ma privea altfel.

Iata planul pe care l-am urmat eu:
Tin sa mentionez ca nu este o dieta. Sunt mai mult niste reguli de stil de viata sanatos.
·        3 mese si 3 gustari pe zi. Acest lucru ajuta foarte mult la accelerarea metabolismului, deci la arderea unui numar mai mare de calorii. Fiecare masa trebuie sa contina o sursa de carbohidrati si una de proteine.
·        Miscare in fiecare zi. Acest lucru este, de asemenea, foarte important. Daca vrei sa slabesti si sa te mentii asa, miscarea sau sportul va face parte din viata ta de acum inainte. Pentru mine a functionat 1 ora de sport pe zi. Sari coarda, mergi in pas rapid, alearga, urca scarile in loc sa urci cu liftul. Misca-te cat de mult poti in fiecare zi.
·        Ai grija la ce mananci! Incearca sa te abtii de la dulciuri (contin foarte mult zahar). De asemenea, iata o lista cu alimentele care sunt interzise daca vrei sa dai jos kilogramele: bomboane, tort, unt, fast-food, carne de porc, paine alba, sifon.
·        Fii motivat! Daca motivatia nu exista, nu este corecta sau suficient de puternica niciun sfat sau nimeni nu te poate ajuta. Daca chiar vrei asta, fii sigur ca o sa reusesti.

Cu drag,
Eduard

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Un comentariu

Lasă un răspuns

  1. andy Matasari spune:

    felicitari edy cred ca ar trebui sa ma apuc si eu de tehnica ta poate dau si eu 4kg pe luna 😀 mult succes in continuare…