Afla cum sa ai sani fermi

Timp estimat de citire1 minut, 57 secunde

Toate femeile isi doresc sini fermi si frumosi. Daca nu ii au asa de la Mama – Natura pot sa-i modeleze. Nu cu ajutorul chirurgiei ci mult mai simplu si la indemina oricui: prin exercitii de fitness. Daca se face zilnic acest scurt antrenament rezultatele se vor vedea in mai putin de o luna. Fiecare miscare se repeta de cel putin 16 ori.

Exercitii cu gantere 
Daca nu aveti gantere folositi doua sticle de jumatate de litru pline cu apa. Dupa doua saptamini dublati greutatea ganterelor (sticlelor cu apa).
Stai cu picioarele departate si bratele intinse pe linga corp. Ridica bratele lateral pina ajung paralele cu podeaua si coboara-le incet
Stai culcata pe spate, cu picioarele indoite si fixate pe sol. Tine bratele intinse lateral, apoi ridica si coboara ganterele
Culca-te pe spate, cu picioarele intinse si bratele pe linga corp. Ridica incet bratele pina cind cele doua gantere ajung in dreptul pieptului si coboara-le la fel de lent
Exercitii fara gantere 
Stai cu picioarele departate si apropie omoplatii ca si cum ai tine intre ei o minge de tenis. Trage umerii si coatele spre spate si incordeaza timp de 5 secunde, apoi relaxeaza. Dupa ce faci doua serii de cite 8 exercitii, adu umerii in fata, incordeaza muschii pectorali si relaxeaza.
Ramii in aceeasi pozitie si tine bratele indoite lateral. Coatele trebuie sa fie la nivelul umerilor. Trage ambele brate indoite in fata pina cind coatele ajung sa fie paralele
Fa semiflotari stind sprijinita in palme si genunchi. Tine palmele departate la o distanta egala cu latimea umerilor. Daca nu poti, stai in picioare, cu palmele lipite de perete, si inclina-ti trunchiul spre el, formind un unghi de 45 de grade.
Sapte trucuri eficiente
  1. Fa zilnic dus alternind apa rece cu apa calda pentru pastrarea tonusului muscular.
  2. Dupa ce iesi de la dus tine prosopul cu ambele miini departate la nivelul umerilor. Apoi trage de el ca si cum ai vrea sa-l rupi si opreste-te citeva secunde.
  3. Aplica in fiecare seara gel sau crema speciala pentru intretinerea bustului.
  4. Inainte de culcare fa-ti timp pentru citeva minute de masaj.
  5. De doua ori pe saptamina aplica crema cu vitamina E pentru a reda elasticitate pielii.
  6. Cel putin o data pe saptamina mergi la salonul de frumusete si participa la o sedinta de electrostimulare.
  7. Dormi pe spate ca sa nu pui prea multa greutate pe sini.
Carmen Rusu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu