A scăpat de dependența de plăcinte și a dat jos peste 150 kg

Timp estimat de citire3 minute, 57 secunde

Sharon Blakemore, o britanică în vârstă de 39 de ani, ne oferă una dintre cele mai dintre cele mai convingătoare dovezi că, atunci când vrei cu adevărat, nimic nu este imposibil. Femeia a reușit să ajungă la o siluetă normală de la o uriașă greutate corporală de 240 kg!

Sharon povestește că a avut probleme cu greutatea încă din copilărie. Din cauza kilogramelor în plus, în timpul școlii, a fost nevoită să poarte cămăși bărbătești ca parte a uniformei. Recunoaște că, efectiv, era dependentă de mâncare și mai ales de plăcinte: „Mergeam peste drum până la supermarket și-mi cumpăram un pachet de două plăcinte mari, pe care le devoram în pauza de prânz. Uneori, puneam plăcinta între două felii de pâine sau le mâncam împreună cu chipsuri. Uitându-mă înapoi, nu înțeleg cum puteam să bag în mine așa ceva și atât de mult”.

Dorința părinților muribunzi

Probabil că Sharon s-ar fi complăcut în situația în care se afla, dacă nu ar fi fost zguduită de evenimentele dramatice din familie. În ianuarie 2011, mama ei moare din cauza cancerului de stomac la doar 56 de ani. Înainte să se stingă, a implorat-o pe Sharon să nu mai ignore obezitatea și să facă tot posibilul pentru a slăbi. „Mama mea a fost asistentă medicală pentru copii, așa că a încercat ani de zile să mă ajute să mănânc sănătos, dar nu am ascultat-o niciodată – sustrăgeam mâncarea din frigider și dulapuri și mâncam pe ascuns. Cu puțin timp înainte să moară, m-a rugat să mă ocup serios de sănătate și să slăbesc. Era foarte îngrijorată, știind că excesul ponderal reprezintă un factor risc important pentru cancer”, spune femeia. La doar 18 luni distanță, în iunie 2012, decedează și tatăl, tot din cauza unui cancer. Avea 66 de ani. Și el, ca și mama, i-a cerut să-i promită că va slăbi.

„Timp de mai mulți ani, am fost nevoită să port haine pentru bărbați, măsura 8XL. Doar acestea mă încăpeau după ce am trecut pragul de 200 kg.”

S-a ținut de promisiune

La început, a slăbit pe fondul durerii copleșitoare: „kilogramele pur și simplu dispăreau, câte 5-6 pe săptămână…”. N-a uitat însă nicio clipă promisiunea pe care a făcut-o părinților și a adoptat, rând pe rând, obiceiuri sănătoase pentru a continua să slăbească. Astfel, doi ani mai târziu, când s-a căsătorit cu Ian, partenerul ei de mai multă vreme și tatăl celor doi copii ai săi, era deja cu 133 kg mai ușoară. Acum, Sharon cântărește 78 kg și este o femeie foarte activă, joacă regulat netball – un sport hibrid, reprezentând o combinație între volei, baschet și fotbal, jucat în special de femei – , merge la sală de trei ori pe săptămână și face o clasă săptămânală de Clubbercise, un antrenament cardio ce implică mișcări de dans. De asemenea, urmează dieta 5:2 și consumă preponderent mâncare gătită în casă.

Siluetă nouă, posibilități noi

Britanica și-a sărbătorit succesul scăderii în greutate cu un tatuaj de dimensiuni mari pe coapsă la care visase mulți ani și pe care, în trecut, artiștii tatuatori refuzaseră să i-l facă, spunându-i că este mult prea grasă pentru o astfel de lucrare. „Îmi place cum mă simt acum și cum arăt. Pierderea greutății este cel mai bun lucru pe care l-am făcut vreodată, mă simt mult mai energică și sănătoasă. Singurul meu regret este că părinții mei nu m-au văzut făcând aceste schimbări. Acum sunt cine voiau să fiu. Au trebuit însă să moară ca eu să ajung așa…”, mărturisește Sharon.

„Soțul meu a fost un sprijin uimitor, m-a susținut până la capăt și acum glumește că are o nouă soție și că are mult mai mult loc în pat. El m-a întâlnit când eram la apogeul greutății.”

Ce mânca înainte

Mic dejun: cinci felii de pâine prăjită și cereale

Prânz: două plăcinte cu carne și cartofi, pâine, crackerși sau chipsuri, biscuiți și ciocolată.

Cină: mâncare la comandă, precum curry sau pizza și o budincă

Ce mănâncă acum

Mic dejun: omletă

Prânz: supă sau wrap

Cină: pui sau pește cu legume

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate