Sfaturi pentru a slabi mai usor – fara gym si fara regim

Timp estimat de citire3 minute, 5 secunde

Vrei sa-ti subtiezi silueta, insa nu prea ai timp de antrenamente, dar nici rabdarea si angajamentul necesare pentru a tine un regim de slabire? Afla cu nu e musai sa transpiri la sala de sport sau sa te supui unor privatiuni culinare drastice pentru a pierde in greutate. Sunt o multitudine de trucuri care te pot ajuta sa-ti vezi visul cu ochii.

Poate pare greu de crezut, dar chiar poti scapa de cele cateva kilograme cu care te-ai pricopsit de-a lungul iernii in moduri simple si usoare. Da, e posibil. Fara sa-ti complici viata si mai ales fara frustrare. Aplica sfaturile de mai jos si convinge-te de acest lucru.

Fa uz de armele anti-grasime

Cap de lista in aceasta categorie este chitosanul, o substanta fibroasa extrasa din cochiliile de crustacee. Odata ajuns in tractul digestiv, chitosanul se leaga de grasimile alimentare si impiedica astfel absorbtia lor, ceea ce duce la scaderea nivelului de colesterol din sange, dar si la o imblanzire treptata a cantarului. Nu ocoli nici semintele de chia. Sunt veritabile „focoase” contra grasimilor. Adauga-le in salate, iaurt suc de fucte etc.

Creste aportul de magneziu

Problemele de greutate pot ascunde, de multe ori, o carenta de magneziu. In lipsa acestui mineral esential, metabolismul zaharurilor din alimente este defectuos, motiv pentru care simti nevoia sa rontai tot timplul. In fapt, creierul iti cere mai multa hrana, in incercarea de a acoperi nevoia de energie, pe care n-o obtine ca urmare a deficitului de magneziu. Ca sa pui capat acestui carusel, in care organismul creste apetitul pentru a compensa oboseala si stresul, consuma cu preponderenta cereale integrale, linte, migdale, spanac, banane, dar si apa minerala.

Ia cate o lingura de tarate de ovaz inainte de fiecare masa. Aceste fibre deosebite capteaza o parte din grasimile ingerate, stimuleaza tranzitul instestinal si incetineste absorbtia zaharurilor din alimente.

Combina efectele

Daca vrei sa-ti intensifici arderile calorice, pune in miscare actiunea sinergica dintre vitamina C si cafeina. Poate stimula cu 3 pana la 4% metabolismului bazal! Vei un cockatil cu adevarat exploziv? Consuma un espresso dublu impreuna cu o doza zdravana de vitamina C, pe care o poti lua fie din coacaze negre congelate (200 mg/100 g), portocale  (79 mg/100g), kiwi (56 mg/100g) sau mango (44 mg/100g).

Detoxifiaza-te in mod regulat

Bine drenat, corpul e mai putin predispus la stocare. Atunci cand organele excretoare (cele responsabile de eliminarea substantelor nefolositoare si/sau nocive) nu lucreaza la capacitate maxima, organismul acumuleaza mai multa masa adipoasa. De aceea, e bine sa faci alternativ, de trei ori pe an, o cura de detoxifiere cu seva de mesteacan si suc de aloe vera: unul-doua capace in fiecare dimineata, pe stomacul gol, timp de o luna. Pentru efecte maxime, se beau doua infuzii de rozmarin, papadie sau fenicul si se ia o capsula de extract de anghinare pe zi.

Esential pentru sanatata sistemului osteo-articular, calciul are, conform celor mai noi date stiintifice, o contributie substantiala si in ceea ce priveste pierderea in greutate si mentinerea aspectului estetic al corpului.

Include algele marine in meniu

Reprezinta o asigurare antikilo prin excelenta, datorita compozitiei lor nutritionale extraordinare. Mai exact, un indice glicemic foarte scazut, calorii si lipide extrem de putine, un continut ridicat de fibre, proteine, calciu usor absorbabil (mai ales in wakame) si iod, element sential pentru functia glandei tiroide. Algele pot fi consumate proaspete sau gatite la abur, precum legumele.

Dormi mult si bine

Cu cat dormi mai putin, cu atat mai mult ti se face foame si acumulezi tesut adipos. De ce? Pentru ca lipsa somnului pe de o parte creste secretia de grelina, hormonul care stimuleaza apetitul, iar pe de alta parte reduce concentratia de leptina, hormonul care regleaza satietatea dar si procesul de stocare al grasimilor.

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate