Tabel de calorii: ce valoare energetica au bauturile tale preferate

Timp estimat de citire1 minut, 34 secunde

Cu o oferta atat de larga si prezente aproape peste tot, bauturile racoritoare au devenit greu de evitat.  Le gasesti la automate in statiile de metrou sau diverse institutii, in marile si micile magazine, la patiserii, terase, cafenele si nu in ultimul rand in meniurile fast-food.

Coca-Cola, Pepsi, Fanta, Sprite, Seven Up sau Schweppes… care crezi ca are cele mai multe calorii? Verifica lista de mai jos cu cele mai populare bauturi carbogazoase si continutul lor caloric! S-ar putea sa ai cateva surprize!

Cate calorii iti aduce un pahar din fiecare:

Seven Up Light: 0 kcal

Coca-Cola Light: 1 kcal

Coca-Cola Zero: 1 kcal

Pepsi Diet: 2 kcal

Coca-Cola Light Lemon: 3 kcal

Sprite Zero: 3 kcal

Schweppes de grepfrut Light: 5 kcal

Fanta Zero de portocale: 14 kcal

Orangina Light: 15 kcal

Schweppes Lemon: 65 kcal

Schweppes de grepfrut: 72 kcal

Sprite: 83 kcal

Schweppes tonic indian: 90 kcal

Fanta de citrice: 97 kcal

Fanta de lamaie sau portocala: 98 kcal

Coca-Cola: 105 kcal

Orangina: 105 kcal

Coca-Cola cu aroma de vanilie: 107 kcal

Pepsi: 107 kcal

Orangina de portocale rosii: 108 kcal

Coca-Cola fara cofeina: 110 kcal

Coca-Cola Cherry: 105 kcal

Seven Up: 113 kcal

Datele prezentate sunt pentru o cantitate de 250 ml. Avand in vedere insa ca aceste bauturi se vand in doze de cel putin 330 ml, numarul total de calorii pe care il adauga la meniul zilnic ajunge sa fie mult mai mare. Asadar, mare atentie ce alegi sa consumi si nu uita ca apa plata sau infuzata cu diverse fructe ramane optiunea cea mai buna, atat pentru sanatate, cat si pentru silueta.

Cat te costa un mic rasfat?

Sa luam exemplul unei cutii de Coca-Cola de 330 ml. Aceasta contine nici mai mult nici mai putin de 140 de kcal. Ce inseamna acest lucru? Echivalentul a 12 cuburi de zahar sau 36 de rosii cherry, 20 de lingurite de sos de soia, 28 de castraveti cornison sau 12 bucati de litchi. Cum poti anula acest aport caloric? Plimbandu-te timp de o ora sau sarind coarda timp de 15 minute.

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu