27.04.2020
Timp estimat de citire:
2 minute, 1 secundaSuplimentele alimentare Naturalis Septocalmin Forte și Naturalis SomnControl, distribuite prin lanțul de farmacii Catena, au câștigat titlul de Votat Produsul Anului® 2020, în urma votului dat de consumatorii români.
Septocalmin Forte a fost desemnat „Votat Produsul Anului®” în România la categoria „Sănătatea sistemului respirator”, iar SomnControl la categoria „Sedative”.
„Ne dorim să oferim de fiecare dată pacienților noștri cele mai bune produse pentru sănătatea lor, cu cel mai bun raport calitate/preț/beneficii, iar gama Naturalis se înscrie în această categorie. Ne bucurăm că aceste două produse, distribuite în România de lanțul nostru de farmacii, alături de întreaga gamă de suplimente alimentare Naturalis, sunt apreciate de români. Le mulţumim pentru încrederea acordată şi îi asigurăm că ne vom îngriji în continuare de sănătate în comunitate. De altfel, alte două produse din această gamă, ArtroSuport Forte și Naturalis Efervescente – vitamine și minerale – au câștigat titlul Votat Produsul Anului în 2018”, a declarat Alina Marinescu, director general Catena.
Septocalmin Forte și SomnControl vor avea dreptul de a folosi eticheta „Votat Produsul Anului®” în toate materialele de comunicare și pe ambalaj, pentru 14 luni începând cu data de 1 mai 2020 până la data de 30 iunie 2021.
Prin formula sa complexă, ce conține 8 substanțe bioactive, pe bază de vitamina C, uleiuri esențiale și extracte naturale, Naturalis Septocalmin Forte oferă o ameliorare rapidă a durerilor în gât, datorită formei farmaceutice. În plus, acest produs ajută la menținerea confortului căilor respiratorii și contribuie la buna funcționare a sistemului imunitar.
Naturalis SomnControl este un supliment alimentar pe bază de valeriană, magneziu, melatonină, mac californian și vitamina B6, recomandat persoanelor cu dificultăți în a adormi, în perioade de suprasolicitare în urma unui efort fizic sau intelectual intens, precum și persoanelor care lucrează pe timp de noapte sau care se confruntă cu schimbări importante de fus orar.
Studiul de piaţă „Votat Produsul Anului®” din 2020 a fost realizat pe un eşantion de 5.469 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet.
Înființată în Franța în 1987, Produsul Anului este cea mai mare competiție a bunurilor de larg consum din lume, prezentă acum în 47 de țări, reprezentând un ghid pentru cele mai bune produse de pe piață și producătorii acestora.
Atenție la curele de slăbire: efectul yo-yo crește riscul cardiac
19.11.2024