Premiera: Nike pune in valoare modelele plinute
Producatorul american de articole sportive Nike a lansat recent o campanie publicitara care are in rol principal femei cu forme generoase. Este pentru prima data cand un furnizor de echipamente de acest nivel are o astfel de initiativa.
27.07.2016
7904


Timp estimat de citire:
1 minut, 7 secundeBrandul „cu virgula” frapeaza prin transmiterea unui mesaj puternic femeilor din lumea intreaga. Firma americana a scos pe piata o noua linie de bustiere pentru antrenamente si a realizat o campanie publicitara care are in prim-plan doua femei al caror corp este departe de ceea ce este silueta ideala. Una dintre ele este Paloma Elsesser, cunoscuta internautilor drept una dintre cele mai influente si inspirationale modele „plus size”, iar cealalta este Claire Fountain, o renumita instructoare de yoga.
Actiunea Nike, primita cu entuziasm
Odata cu aceasta campanie publicitara iesita din tipare, Nike devine primul brand de top de articole sportive care indrazneste sa iasa in lumina reflectoarelor promovand imaginea femeilor cu multe kilograme in plus. Initiativa a fost foarte bine primita pe retelele sociale. Dove a condus aceasta directie pana acum, odata cu lansarea in 2004 a campaniei „Pentru fiecare frumusete”, care a prezentat femei din toate mediile si de toate dimensiunile. De atunci, tot mai multe marci incearca sa faca acelasi lucru. Scopul: decomplexarea femeilor care se considera imperfecte si redefinirea codurilor de frumusete.
Sursa: www.lefigaro.fr;Text: Natalia Talmacec

Timișoara – Capitală Europeană a Culturii 2023
16.02.2023

Directorul General Catena și Directorul General Fildas Trading, în Top 100 cei mai admirați CEO din România
09.02.2023

Catena sustine „Programul social de interes national de sustinere a cuplurilor si a persoanelor singure, pentru cresterea natalitatii”
21.12.2022