Mi-am creat singura dieta…

Timp estimat de citire2 minute, 8 secunde

Dar sa incep cu inceputul, adica din vara anului 2004. Am sa va povestesc meniul pe care il aveam, dupa cum mi-l amintesc.

Salata minune…

Imi faceam o salata foarte simpla compusa din orez fiert si lasat la racit, pus intr-un castron, peste care  adaugam cam tot ce se gasea in piata in materie de legume, exceptie facand cartoful: fasole verde, varza, salata verde, ardei, rosii, castraveti. Se pot pune si cateva masline sau ciuperci pentru un aspect mai interesant. Asezonam totul cu otet de mere din plin. Din castronul acesta imi imparteam portii astfel incat sa imi ajunga toata ziua. Mai adaugam cateva exercitii gen flotari, genuflexiuni si 200 de abdomene pe zi. Astfel, am dat jos primele 4 kg in doua saptamani. Desi dieta nu mai mergea dupa ceva timp, painea alba, dulciurile, prajelile de orice fel si carnea (pentru ca am devenit vegetariana) au ramas excluse din alimentatie.

– De-a lungul anului care a trecut, am folosit mai multe alimente ca baza pentru meniul zilnic, in functie de anotimp. Iarna care a trecut mancam inainte de mese cate un grepfrut, iar vara aceasta am savurat in fiecare zi pepene cat am putut, supe de legume si ananas. Dar marea mea realizare, care ma bucura cel mai mult, este ca am descoperit ceaiul verde. Eu vi-l recomand pe cel cu spirulina, baut in fiecare zi inainte de mese (3/4 cani pe zi).  Il folosesc de mai bine de un an si acest “tratament” mi-a oferit incredere in mine.
– La capitolul activitate, prefer dansul (desi inotul a fost de baza vara aceasta). Il practic in fiecare zi pentru cel putin o ora, pe melodii cat mai ritmate si cu dansuri cat mai solicitante.
– Dupa aceasta incalzire, obisnuiesc sa fac si cateva abdomene (problema mea cea mai mare fiind legata de circumferinta taliei). Momentan, pe langa dans, sunt inscrisa si la o sala de fitness si aerobic (pe care o frecventez zilnic) pentru a ma mentine in forta maxima. Excercitiile ma ajuta si in problema tonusului muscular, care ma preocupa in momentul de fata.

Acum, am 48 kg la 1,56 m, nu mai tin nici o dieta, dar mananc in continuare sanatos si am o viata activa. Sfatul meu este sa nu alegeti o dieta temporara, ci sa optati pentru o alimentatie sanatoasa, fara excese si cu mult efort fizic.

In concluzie: planificati-va singuri dietele, dupa programul care va convine si adaugati in regimul zilnic fructe, legume, ceai verde si sportul preferat.
Va multumesc si va urez succes!

Mi-am schimbat alimentatia cu una mult mai sanatoasa.

Noiembrie 2006

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F