Mai slab cu 15 kilograme

Timp estimat de citire1 minut, 53 secunde

Kilogramele in plus sunt in primul rand o problema de sanatate. si, ca in orice problema de sanatate, conteaza foarte mult autosugestia.Astfel, chiar daca ai scapat la prajiturele, daca tu crezi ca o sa se depuna, chiar se depun… Daca nu prea le bagi in seama, s-ar putea sa scapi. Pentru inceput trebuie se te impaci cu situatia, din punct de vedere psihologic. Asta este… Esti gras! Vrei sa nu mai fii ? Treci la abdomene. Fa-le mereu, dimineata, la pranz, chiar si la 1 noaptea. Eu fac de obicei 25. Daca vrei si un regim, iata unul, cam greu ce-i drept. Acesta dureaza doua saptamani si este conceput de un medic american. Asigura o scadere ponderata de 7-10 kg in 13 zile, cu conditia sa fie respectat intocmai. Eu am reusit sa slabesc in jur de 15 kilograme.

LUNI

Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar.
Pranz: 2 oua fierte (tari), 1 rosie, spanac fiert.
Cina: friptura de vita, salata verde cu ulei si lamaie.

MARTI

Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar, un biscuit.
Pranz: friptura de vita, salata verde cu ulei si lamaie.
Cina: supa de zarzavat, fara carne, branza de vaci slaba.

MIERCURI

Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar si un biscuit.
Pranz: telina fiarta sau cruda si o portocala.
Cina: 2 oua fierte (tari), 2 felii de sunca slaba si salata.

JOI

Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar, un biscuit.
Pranz: 1 ou fiert (tare), morcovi, rosii, 50 g cascaval.
Cina: un bol de salata de fructe fara zahar sau 1 iaurt.

VINERI

Mic dejun: un bol de morcovi si rosii cu suc de lamaie.
Pranz: peste slab cu o rosie.
Cina: friptura de vita cu salata verde.

SAMBATA

Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar.
Pranz: 1/2 pui fript la cuptor cu salata verde si lamaie.
Cina: 2 oua fierte (tare), un bol de morcovi rasi si rosie.

DUMINICA

Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar, un biscuit.
Pranz: friptura la gratar fara grasime, un fruct.
Cina: tot ce doriti, fara dulciuri, fara piine sau alcool.
Mult noroc, sa aveti vointa si veti fi pe deplin multumiti. Daca nu, il puteti repeta. Prima zi este critica, insa stomacul se va adapta  usor la regim. Poti renunta la pane sau poti alege pinie graham sau de secara.

Octombrie 2006

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

3 comentarii

Lasă un răspuns

  1. laura spune:

    e un fel de regim danez adica este regimul danez cu mici modificari….functioneaza-stiu !!!

  2. Cris spune:

    Felicitari, Dragostino!

  3. Roxana spune:

    Iti multumesc pentru ca existi.Cu ajutorul tau am slabit iar acum ma simt mult mai bine in pielea mea.Mersi