Magda Palimariu si reteta siluetei perfecte

Timp estimat de citire5 minute, 6 secunde

Frumoasa prezentatoare a rubricii „Vremea” de la PRO TV este o persoana foarte responsabila cand vine vorba de sanatatea ei, un adevarat exemplu pentru fiecare dintre noi. Magda face sport, alege doar alimentele bio-friendly, are grija de corpul ei si… iubeste! Toate aceste aspecte coroborate o fac sa radieze, si poate de aceea, atunci cand ea prezinta meteo, toate zilele par insorite!

Slab sau Gras: Ai incercat vreodata sa slabesti? Ce dieta a dat rezultate in cazul tau?
Magda Palimariu: Cred ca fiecare se preocupa, mai mult sau mai putin, de felul in care arata. Eu intotdeauna am avut grija sa ma mentin in forma printr-un stil de viata cat mai echilibrat, fara excese, bazat pe o alimentatie sanatoasa, mereu sustinuta de exercitii fizice zilnice. Atunci cand iau putin in greutate, intensific exercitiile fizice. In ceea ce priveste regimul de slabit, trebuie sa recunosc ca nu am fost niciodata adepta dietelor drastice, in schimb regimul disociat da rezultate excelente atunci cand vreau sa scap de cateva kilograme.

SG: Gatesti? Care e reteta preferata? Prietenul tau te ajuta in bucatarie?
MP: Gatesc destul de rar pentru ca, trebuie sa recunosc, bucataria nu e tocmai zona din casa unde ne petrecem prea mult timp. Dar atunci cand se intampla, Ionut (nr. Piticu’, membru al formatiei Simplu) ma ajuta de fiecare data. Lui chiar ii face placere sa gateasca si are multa rabdare in ceea ce priveste arta culinara. Dar sa nu va inchipuiti ca gatim cine stie ce retete complicate! Felul nostru preferat este somonul cu broccoli.

SG: Rosii cu branza sau friptura si cartofi prajiti?
MP: Rosii cu branza, bineinteles!

SG: Cine ti-a pregatit cel mai delicios mic dejun, cand si in ce a constat?
MP: Cel mai delicios mic dejun mi l-a pregatit chiar iubitul meu! De obicei el este cel care prepara in fiecare dimineata fresh-ul de citrice cu care ne energizam. si, nu de putine ori, m-a surprins si cu o omleta foarte gustoasa cu cascaval, sunca si ardei gras.

SG: Ce parere ai de miscarile explozive de dans ale prietenului tau? incerci uneori, admiri de la distanta sau esti putin ingrijorata pentru el?
MP: Wow! Cu siguranta il admir foarte mult, imi place sa-l privesc. De fapt e un sentiment de admiratie amestecat cu uimire, dar si cu putina teama uneori, de a nu i se intampla ceva atunci cand e pe scena si are o serie de elemente acrobatice mai dificile.

SG: In mod obisnuit esti foarte atenta la ce mananci? Cum arata o zi normala in ceea ce priveste alimentatia?
MP: Incerc, cat de mult pot, sa nu imi neglijez sanatatea. Alimentatia echilibrata consta intr-un aport cat mai crescut de proteine si fibre pe care le iau din cereale integrale, lapte, iaurt, fructe, legume etc. La pranz, de cele mai multe ori, aleg preparate usoare din peste sau pui, gatite la cuptor, la gratar sau la aburi, cu garnituri de legume. Evit cat pot de mult dulciurile si pastele fainoase.

SG: Care sunt alimentele care iti dau energie, care te fac sa te simti sanatoasa si in forma?
MP: Pentru a fi in forma zilnic incerc sa consum alimente care accelereaza metabolismul si il vitaminizeaza. De exemplu, o lingurita de miere amestecata cu migdale sau nuci face minuni dimineata. La fel de bune sunt si cerealele, care contin vitamine si iti dau multa energie. Fresh-ul de citrice este foarte bogat in vitamina C, la fel ca si patrunjelul, pe care il puteti folosi aproape la orice salata. Legumele proaspete verzi, cum ar fi broccoli, spanac, dovlecel, dar si fructe precum strugurii, bananele, piersicile sunt la fel de indicate. si, recunosc, uneori si ciocolata ma face sa ma simt mai energica. Atentie insa, trebuie consumata cu moderatie!

SG: Iti plac dulciurile? Ai o slabiciune pentru ciocolata? Dar fructele, ca tot e vara? Cu ce iti place sa te racoresti?
MP: Da, imi place mult ciocolata, dar incerc sa mananc rar si mereu aleg ciocolata neagra pentru ca nu contine atat de mult zahar. Iar fructele mele preferate sunt ciresele, piersicile, strugurii, pepenele rosu si kiwi. Imi place sa ma racoresc cu un fresh de citrice sau cu o… inghetata!

SG: Cu ce preparate culinare iti place sa te delectezi in concedii?
MP: Ador fructele de mare si pestele. Acestea sunt preparatele cu care ma rasfat in fiecare concediu.

SG: Iti plac preparatele exotice? Te-ai incumeta sa mananci la un restaurant din Tokyo in conditiile in care nu intelegi ce scrie in meniu?
MP: Imi place sa incerc ceva nou, insa trebuie sa stiu exact despre ce e vorba!

SG: Cafea sau cacao cu lapte?
MP: Cafea.

SG: Excursie pe munte sau plaja la mare?
MP: Plaja la mare.

SG: Mergi la sala de fitness? Care sunt exercitiile preferate?
MP: Merg de doua ori pe saptamana la sala, iar exercitiile pe care le fac cu cea mai mare placere sunt cele care solicita muschii abdominali, alergatul pe banda, bicicleta si stepperul.

SG: Care parte a corpului tau iti place cel mai mult? 
MP: Nu stiu daca e o anumita parte a corpului care sa-mi placa mai mult sau mai putin.

SG: Ti-ai dori sa schimbi ceva la tine? Ti-ai face o operatie estetica?
MP: Am invatat ca trebuie sa ma iubesc asa cum sunt, asadar nu as schimba deocamdata nimic la mine, ma simt bine in pielea mea si nu consider ca e nevoie de vreo operatie estetica. Cel putin nu acum.

SG: Exista vreun produs, preparat, aliment pe care l-ai consuma oricand, la orice ora din zi sau din noapte?
MP: Da! Ciresele!

SG: Mananci ca sa traiesti sau traiesti ca sa mananci?
MP: Mananc ca sa traiesc!
 
SG: Bilete la un meci de fotbal, o zi pe pista de raliuri sau o reprezentatie de patinaj?
MP: Reprezentatie de patinaj.

SG: Un mesaj pentru cititorii Slab sau Gras.
MP: Sa nu isi neglijeze sanatatea, sa adopte un stil de viata echilibrat, sa combata sedentarismul ori de cate ori au ocazia si sa spuna „da” alimentelor sanatoase. Activitatea fizica trebuie sa  devina un mod de viata!

Interviu: Diana Sorescu
Foto: Pro TV

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate