Lectia de gatit cu Florin Neby

Timp estimat de citire2 minute, 1 secunda

Peste tot vedem fel de fel de propuneri pentru mese sanatoase, dar cu ingrediente greu de procurat si, de cele mai multe ori, scumpe. Alte preparate necesita un timp indelungat de preparare, iar noi suntem din ce in ce mai grabiti. Antrenorul Florin Neby vine in ajutorul nostru cu trei retete simple, gustoase si sanatoase, ce pot alcatui un meniu complet pentru o zi.

Antrenorul Florin Neby te invata sa gatesti un meniu sanatos, plin de vitamine, pentru o zi.

Mic-dejun

Piure de fructe cu migdale

Pentru mic dejun va propun un piure delicios si nutritiv de fructe. Avem nevoie de un fruct de mango, 4 felii de ananas, o banana si o nectarina. Pasam fructele in blender, iar apoi adaugam fulgi de migdale crude, pentru un aport crescut de omega 3. Puteti servi fructele impreuna, ca si mix, sau le puteti consuma separat.

Pranz

Frigarui cu salata de sezon

Foarte simplu de preparat, bogata din punct de vedere nutritiv si sanatoasa, acestea sunt principiile ce ar trebui sa stea la baza mesei de pranz. Propunerea mea, frigarui la cuptor cu salata de sezon, aduce atat un aport de proteine cu absorbtie mai lenta, cat si carbohidrati cu absorbtie mai rapida, un mix optim. Asadar, aveti nevoie de zece cubulete de carne de pui sau curcan, pe care le fierbeti in prealabil, dovlecel, ardei gras si ceapa. Le asezati pe toate pe betele speciale pentru frigarui si le rasfatati cu un strop de ulei de masline, piper, sare de mare si oregano. Setati temperatura cuptorului la 120-130 de grade, pentru ca da, aceste frigarui se vor coace usor intr-un vas de sticla! Serviti-le cu salata de varza rosie stropita cu zeama de lamaie si ulei de masline sau orice alta salata va este la indemana si va place mai mult.

Cina

Supa de linte

Este una din cele mai sanatoase si consistente supe ce ar putea face parte din planul alimentar sanatos al oricarei persoane doritoare sa manance corect. Lintea este o leguminoasa, ceea ce inseamna ca avem o cantitate foarte pretioasa de proteina vegetala pe care o putem consuma, fara griji, la masa de seara. Pe langa linte, pe care am lasat-o la inmuiat cu o zi inainte, mai punem la fiert rosii, ardei, morcov, telina si ceapa, separat. Se mixeaza toate legumele pana obtinem o pasta cremoasa, pe care o innobilam cu ulei de masline, sare, piper si un praf de usturoi, dupa gust.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu