Kim Kardashian: „Urasc dietele. Sunt o gurmanda, ador mancarea!”

Timp estimat de citire3 minute, 24 secunde

Kim Kardashian este faimoasa. Foarte faimoasa. De ce? Pentru ca e frumoasa, pentru ca e vedeta unui reality show american si pentru ca este protagonista unei casete XXX care s-a scurs pe Internet, fara voia ei. Haideti sa facem cunostinta cu Kim, diva cu forme voluptoase care a innebunit America.

Kim, mai sexy ca JLo

Kim Kardashian nu a fost niciodata prototipul femeii 90-60-90, dar asta nu a fost o problema. Vedeta a pozat in Playboy si si-a expus formele voluptoase, care au aprins imaginatia multor barbati si au starnit invidia femeilor. Intr-o lume guvernata de masura 0 si obsedata de siluetele aproape anorexice, Kim Kardashian apare ca un paradox. Sani mari, coapse pline si un fund mai mult decat generos, despre care insasi Kim spune ca „e mai mare si mai sexy decat al lui Jennifer Lopez!”.
Cum reuseste vedeta sa isi pastreze formele si sa se pastreze la bariera fina intre „voluptoasa” si „grasa”? „M-am simtit mereu bine in pielea mea, chiar daca nu am si nici nu am avut vreodata 45 de kilograme. Frumusetea nu se masoara pe cantar”, a marturisit frumoasa bruneta cu ceva vreme in urma.

Dieta si sport

Kim Kardashian este o gurmanda, iar asta se stie: „Eu poftesc si la hot dog-ul de la colt de strada, la alunele prajite facute pe trotuar la New York, sunt o pofticioasa si ma abtin cu greu”. Chiar daca o vreme buna nu s-a infranat de la nimic, atunci cand tabloidele au inceput sa scrie ca e „plinuta si cu celulita”, Kim a decis ca e vremea sa schimbe ceva. Si-a angajat antrenor personal, pe Gunnar Peterson, si s-a apucat sa faca sport. Programul pe care Kim il respecta si astazi este unul variat, un melanj de exercitii si activitati sportive menite sa ii tonifieze musculatura si sa o mentina in forma. In fiecare dimineata, inainte de orice, Kim incepe cu o ora de exercitii de inviorare. Alergari matinale prin parc, daca nu pe banda, in sala, plus o serie de intinderi usoare. Pe parcursul zilei, Kim mai face kangoo jumps, cardio si musai o sesiune de sarit coarda, alaturi de sora sa Kourtney.

Meniu de la nutritionist

In ceea ce priveste alimentatia, Kim a renuntat complet la fast-food si incearca sa respecte un meniu pe care l-a stabilit alaturi de nutritionistul personal. Iata ce mananca Kim intr-o zi:
Mic dejun: Neaparat un smoothie, diverse retete, iar preferatul ei este cel facut din unt de arahide, banane si pudra de proteine
Pranz: o salata (fie Caesar, Cobb, de ton cu porumb, spanac, rucola etc.)
Gustare: iaurt degresat, felii de mar, morcov, 5 migdale, o piersica, o para, la alegere
Cina: Somon la gratar servit cu sos pesto, o cana de orez brun plus doua buchetele de broccoli ori piept de pui la abur servit cu legume la tigaie
„Chiar daca urasc dietele, acum urmez una. Trebuie. Sunt pur si simplu innebunita dupa napolitane cu ciocolata, dupa inghetata, biscuiti cu crema. Simt nevoia sa mananc dulciuri cam de cinci ori pe zi si mi-e foarte greu sa rezist”, s-a consfesat Kim unei reviste faimoase, cu doar o luna in urma.

Trucuri de alimentatie

Pentru ca e asa o pofticioasa si nu vrea sa strice ce a realizat cu greu (Kim a slabit 7 kilograme in ultima vreme), voluptoasa bruneta apeleaza la niste trucuri mai… deosebite. Atunci cand merge la restaurant comanda tot ce-i doreste inima, fara restrictii, iar cand felurile de mancare ajung pe masa, gusta o data din fiecare. Ce face apoi? Toarna suc peste toate preparatele si le altereaza gustul si aspectul, ca sa nu mai fie tentata sa manance! Daca acest gest ti se pare extrem, ghici ce face Kim acasa! „Cand sunt acasa si mi-e foame rau, imi umplu o farfurie cu tot ce-mi place, gust de 2-3 ori, apoi pulverizez pe mancare detergent de curatat geamurile. In felul asta sunt sigura ca nu ma mai ating de mancarea aia”, a povestit Kim chicotind.

Ciudate gesturi, dar eficiente am putea spune!

Vanessa Stefan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu