Greseli in dieta pe care le fac persoanele active

Timp estimat de citire2 minute, 11 secunde

Un ritm de viata activ si o dieta incropita pe fuga, intre doua sedinte si cateva intalniri cu clientii, pot avea efecte devastatoare asupra siluetei tale. Este important sa realizezi unde gresesti si care sunt cele mai comune greseli in dieta pe care le fac persoanele foarte active!

Esti mereu pe fuga? Descopera cele mai comune greseli pe care le fac persoanele active si remediaza-le incepand de azi!

·Persoanele active sar peste micul dejun

Majoritatea nutritionistilor sunt de acord ca, daca sari peste micul dejun, vei manca mai mult in restul zilei si, pe termen lung, vei acumula kilograme in plus.

Cum remediezi: nu este necesar sa iei un mic dejun foarte bogat – ia cu tine in masina o banana, un chefir degresat sau biscuiti din faina integrala si incepe-ti ziua cu energie!

·Nu mananca inainte de antrenament

Daca ai reusit sa-ti strecori in agenda cateva antrenamente saptamanale, este esential sa te hranesti corespunzator inainte de a merge la sala, pentru a-ti tonifia mai repede musculatura.

Cum remediezi: cu o ora, doua inainte de antrenament ia o masa usoara bazata pe carbohidrati din surse integrale, proteine si un strop de grasimi sanatoase.

·Inlocuiesc mesele cu batoane sau shake-uri proteice

Nu exista un substitut pentru alimentatia sanatoasa. Organismul tau are nevoie de o multime de nutrienti si fibre ce se regasesc in fructe, legume, carne slaba si lactate!

Cum remediezi: pregateste-ti din timp mese complete si nutritive sau apeleaza la o firma de catering!

·Consuma prea multe proteine si prea putini carbohidrati

Carbohidratii sunt adesea ignorati intr-o dieta sanatoasa, iar consumul de protein poate fi prea ridicat. Este important sa existe un echilibru, pentru ca organismul tau are nevoie de carbohidrati!

Cum remediezi: asigura-te ca dieta ta contine atat proteine, cat si carbohidrati proveniti din surse sanatoase, precum cerealele integrale sau fructele.

·Nu iau mesele la ore regulate

Oricat de ocupat ai fi, este esential sa mentii un aport constant de energie de-a lungul zilei, pentru a evita scaderile bruste de insulina si infometarea ce duce la pierderea controlului.

Cum remediezi: stabileste-ti un interval orar pentru cele trei mese principale ale zilei si fa tot posibilul sa-l respecti macar 4-5 zile pe saptamana.

·Cred ca pot sa manance orice daca fac sport

Faptul ca mergi la sala de cel putin trei ori pe saptamana nu este o scuza pentru a nu manca sanatos. Nutrientii din alimentele sanatoase iti asigura un sistem imunitar bun si iti mentin starea de bine!

Cum remediezi: imbina o dieta sanatoasa cu un program echilibrat de antrenament – ambele sunt componente esentiale ale unei vieti active!

Text: Raluca Baciu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu