Diete disociate: cele doua variante pentru slabit

Timp estimat de citire2 minute, 20 secunde

Dietele disociate sunt alese de numeroase persoane care vor sa slabeasca rapid, din mai multe motive: sunt usor de urmat, nu trebuie sa-ti faci griji in privinta cantitatilor sau a caloriilor si nici nu trebuie sa petreci prea mult timp in bucatarie. Principiile dietelor disociate sunt usor de inteles si pot fi puse in practica de oricine isi doreste sa dea jos rapid cateva kilograme!

Descopera ce tipuri de diete disociate exista si ce ai voie sa mananci pentru a slabi repede!

Variante de diete disociate

Cele mai populare si eficiente variante ale dietelor disociate sunt varianta de dieta disociata pe zile si varianta de dieta disociata pe mese. Dieta disociata pe zile presupune ca, in fiecare zi, sa mananci un singur aliment sau, mai precis, o singura categorie de alimente. Dieta disociata pe mese presupune sa mananci o singura categorie de alimente la fiecare masa.

Alege optiunea care ti se potriveste – ambele variante de diete disociate au efect rapid asupra kilogramelor in plus, pentru ca sunt diete monotone si usor de urmat. Un studiu de la Universitatea din Buffalo arata ca varietatea culinara te poate face sa te ingrasi, pentru ca iti este mai greu sa rezisti ispitelor, in timp ce o dieta monotona te ajuta sa slabesti, intrucat te plictisesti consumand un singur aliment si, prin urmare, mananci mai putin.

Varianta 1: Dieta disociata pe zile

Daca alegi sa urmezi varianta dietei disociate pe zile, nu uita sa bei zilnic cel putin doi litri de apa si urmeaza regula principala: in fiecare zi, consuma o singura categorie de alimente!

Luni: carne – poti manca orice cantitate de carne, preparata simplu, la gratar sau fiarta, asortata doar cu condimente (sare, piper, ierburi)

Marti: legume – poti manca orice cantitate de legume, fierte sau la gratar, inclusiv un cartof

Miercuri: lactate – poti manca orice cantitate de lactate, de preferat degresate, inclusiv 50 g de cascaval

Joi: fructe – poti manca fructe proaspete sau din conserva, in suc light

Vineri: peste – poti manca orice tip de peste, marinat, afumat sau la gratar

Varianta 2: Dieta disociata pe mese

Dieta disociata pe mese te ajuta sa slabesti si iti ofera avantajul ca poti manca mai multe categorii de alimente in fiecare zi, dar la mese diferite. Dieta disociata pe mese este usor de tinut, echilibrata si destul de simpla, asa ca o poti urma ori de cate ori vrei sa slabesti, timp de cateva zile.

Meniul pentru o zi din dieta disociata pe mese trebuie sa arate astfel:

Mic dejun: alege carbohidrati, precum fructele sau, daca iti este pofta, doi cartofi fierti.

Pranz: consuma proteine, plus putina grasime de origine vegetala sau lactate. Poti manca fie diferite tipuri de carne fiarta sau la gratar, fie lactate.

Cina: la cina poti manca o alta categorie de alimente, precum legumele.

Raluca Baciu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu